Hoe zit het met mijn lichaam ?

Hallo allemaal !

Begin augustus heb ik een curettage gehad na 11 weken zwangerschap ..

Van de gyn moest ik toen meteen dezelfde dag weer aan de pil wat ik braaf heb gedaan.

Maar m'n vriend en ik willen toch graag weer een kindje dus na een maand weer gestopt. Niet zo zeer omdat we haast hadden maar meer omdat mijn ongesteldheid uit bleef en ik dus die maand dat ik de pil slikte bloed bleef verliezen, tijdens de controle echo heb ik dit nog weer gezegd bij de gyn maar die zei dat het normaal was, of kon gebeuren.

Dus nu ben ik alweer 6 weken verwijderd van de curettage en geen ongesteldheid, wel heb ik afgelopen vrijdag aan het einde van de dag veel slijm met wat bloed verlies gehad maar dat was ook zo weer over.

Voor mijn gevoel ben ik weer zwanger maar de test van zaterdag was negatief.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas een voor gevoel toen ik 3 dagen last had van mijn darmen, maar dan ook echt dat ik gewoon wit wegtrok s'morgens. Nu heb ik wel wat last van mijn darmen maar niet zo erg als toen.

Nu weet ik het dus niet meer. Zwanger of niet ? Wanneer moet ik testen ? Heb ik wel een eisprong gehad of niet ?

Is er hier iemand die hetzelfde heeft mee gemaakt ?

Groetjes

Vervelend van de curettage! Veel sterkte! 

Ikzelf heb ook een miskraam gehad. Het is heel normaal als je ongesteldheid langer uitblijft de eerste cyclus na de miskraam. Bij mij duurde het 6.5 week. Dus dat je nu 6 weken na je curettage  nog niet ongesteld bent is niet zo heel raar. .
Ik zou nog even afwachten en over een tijdje nog eens testen.
Veel succes!  

Och inderdaad heel naar voor je! Ik heb ook twee miskramen gehad maar geen curretage nodig gehad.. ik was ook pas weer na 8 weken ongesteld, dus het is niet raar als je nu nog niet menstrueert. Ik weet niet of het anders zit omdat je de pil weerbent gaan gebruiken... Misschien toch even telefonisch overleg met de fertiliteitsarts/gyn.?

Succes!! 

Terug
Bovenaan