hoe zit het nou??

A

Anoniem

Guest
halloik heb misschien een hele domme vraag maar nou snap ik er helemaal niks meer van??
ik heb net op predictor.nl zitten kijken , en daar zeggen ze dat je dus eigenlijk op de dag dat je je eisprong zou moeten hebben geen gemeenschap meer hoef te hebben wantdat heeft met andere woorden geen zin??? want dan is het te laat ?? ik snap er helemaalniks meer van ik heb het over al uitgerekend hoe het zat met mijn vruchtbare dagen en iedere site geeft iets anders aan?
ik heb 29 dagen geteld want meestal wordt ik de dag na dat ik eigenlijk ong had moeten worden ong!! ( ik hoop dat jullie het nog snappen) dus dan zou ik als het goed is gisteren 27 feb mijn eisprong moeten hebben?? dus we hebben  vrijdag, enzondag geklust er zat dus een dag tussen en als het goed is was dan zondag toch mijn vruchtbare dagen?? maar van de ene kant denk ik dat vandaag mijn ei gesprongen is heb buikpijn gehad en een beetje bloedverlies , dus dan is het deze maand weer niks want dan had ik dus afgelopen maandag moeten klussen en dat hebben we niet gedaan!! ik wordt er zo hopeloos van , ik denk iedere maand nu ga ik het echt niet meer uitrekenen enz.. we zien het wel en we doen het wanneer we willen ( vrijwillig) maar ik vind het zo moeilijk om het van me af te zetten !!wie heeft dit ook zo? en ja na 23 maanden wordt ik het wel een beetje beu om iedere maand weer ong te worden natuurlijk!!  maar ooit.......... dan komt alles goed voor ons allemaal!!
tot snel weer , xxx wendy

ok, ik heb makkelijk praten: zit pas in 2de ronde.... Kan me voorstellen dat als je zo graag wilt en het niet  lukt je een beetje 'depri' wordt. Ik heb alleen ergens gelezen dat vrouwen alleen zwanger raken als de baby met liefde is gemaakt en dat de vrouw ook echt genoot van het klussen...... Pas als dit goed zit en je bent ontspannen, kan de sperma ver genoeg zwemmen, anders ben je te verkrampt...

Zo jeetje, 23 maanden verder, en uit jouw verhaal maak ik niet op dat je al eens naar de huisarts bent geweest. Is dat niet eens een goed plan om te kijken of bij jullie allebei het wel goed zit, want misschien zit daar wel het probleem van het niet zwanger raken. Heb jij verder al eens getemperatuurd?? hierin krijg je een goed inzicht wanneer je je eisprong hebt en die zal iedere maand ongeveer hetzelfde zijn of veel verschillen maar dan zie je het tenminste.

Om de dag klussen rond je eisprong, dus ook gewoon op de dag van je eisprong, er gaan inderdaad veel verschillende verhalen rond wanneer je het beste kan vrijen. Mijn ha zei dat als je temp omhoog gaat je 8 uur daarvoor je eisprong hebt gehad, en aangezien sperma ongeveer 72 uur goed blijft in je lichaam dan moet dat best goed komen.

Zo heb ik het ook gedaan en volgens mijn test van vanmorgen ben ik hartstikke zwanger (nu 5 weken).

Succes er verder mee

hallo paauwtje, proficiat meid!! ik ben wel al bij de gyn en de ha geweest en ze hebben alle onderzoeken gedaan en bij mijn man ook maar daar is niks uit gekomen(slecht) alles is goed bij ons en het moet echt zo lukken!!we hebben al een dochtertje van 4,5 jaar en daarvoor heb ik ook een zwangerschap gehad maar die is bij 26 weken afgebroken ivm mijn zoontje die een afwijking had en nooit zou kunnen leven dus zwanger worden moet gewoon lukken!! maar ja mensen zeggen ook van ja je moet er niet  te   veel mee bezig zijn maar dat is makkelijk lullen want onbewust en bewust ben je er mee bezig tenminste ik dan, maar ik denk dat ik dan toch maar eens moet gaan temperaturen want ik hoor daar goede verhalen over en ook over de ovu testen dat wil ik ook weleens gaan proberen want als ik zo nog heel lang door moet gaan dan wordt ik overspannen!! als ik deze maand niet zwanger ben dan ga ik de ovu testen bestellen en ook tempen.
kei bedankt voor jullie berichtjes
xx wendy

he blijedoos ik vind toch dat ik je even moet corigeren
een nichtje van mij is 2 jaar geleden verkracht en ze heeft er dus echt niet van genoten maar heeft nou wel een kleine... ze was nog maagd dus het is zeker van die griezel...
ik snap wel wat je bedoeld maar het klopt gewoon niet.
groetjes

Terug
Bovenaan