hoe zit het nou ????

Volgens mij heb ik laatst al iets gelezen over wassen van de kleertjes enzo maar nou heb ik dus een vraagje..
Je hebt in de supermarkt dus wasverzachter speciaal voor baby's geloof dat het silan was maar je mag dat toch helemaal niet gebruiken de eerste maanden in ieder geval ?
 
Hoi ik gebruik helemaal geen wasverzachter. Heb alleen neutral wasmiddel gehaald.
Alles komt er redelijk zacht uit, en de dingen die niet zacht zijn, die strijk ik extra en dan is het ook goed.

Je moet gewoon kijken wat je gevoel zegt, wat je wel of niet wilt gebruiken. MIjn man heeft een gevoelige huid, dus ga het niet uitlokken. Straks moet ik alles opnieuw wassen.
Maar als jij graag wasverzachter wilt gebruiken, doe dan een heel klein beetje en op neutrale basis.

x yvonne
 
Hoi,
Het kan/mag gewoon hoor, als je kind ergens op reageerd is het vaak als 1e de wasverzachter, dat is de reden dat ze vaker zeggen doe maar niet, maar zoals yvonne zegt van een keer strijken wordt het ook weer lekker zacht!
gewoon doen wat jezelf wil
 
Ik heb voor de eerste keer neutral in huis gehaald. Vond het stinken hahaha. Heb heel lang zonder wasverzachter gewassen en sinds een paar weken weer met. Mijn zoontje is nu 10 maanden. De volgende babywas (de kleine keertjes) staat pas gepland voor april en dan misschien toch weer een tijdje zonder wasverzachter. En inderdaad, ik strijk alles van de kleine en dan is het ook weer zacht.
 
Terug
Bovenaan