Hoe zit het nou

A

Anoniem

Guest
Had ik afgelopen zondag een positieve ovu test..uiteraard geklust. We wilden gisteren klussen maar het ging niet. Vandaag had ik steken in m'n buik..het kan toch niet zo zijn dat ik nog na 3 dagen na de positieve test een eisprong heb..
Dat is volgens mij binnen 48 uur maar lijkt me sterk dat het daarna nog is...
Jullie een idee?

Hoi meid,

Helaas is elk vrouwenlichaam weer anders en kan het heel goed zijn dat jij nu pas je eisprong hebt. Die test geeft een smiley 48 uur voor je eisprong, maar miss had je eisprong wat oponthoud en is ie iets later. Mijn gyn heeft zelfs gezegd dat deze testen helemaal niet goed zijn maar mijn eerste twee kids zijn zo ook gekomen, heel snel zelfs door die testen. Nu bij de derde werkten ze niet. Het is maar net hoe jou lichaam is. Als het allemaal zou zijn zoals het hoort is iedereen meteen zwanger met de ovutesten.

Steken in je buik?? klussen!!! Dan komt je ei eraan en eigenlijk zouden er dan zaadjes moeten klaarliggen....ik heb deze keer bij de fertiliteitarts gezeten en zij vertelden me dat je echt moet klussen als je pijn hebt. Niet het allerleukste maar wel doeltreffend.

Succes meid en ik hoop voor je dat je vanaf nu gerekend over twee weken een positieve test mag hebben!

Ik heb geen ervaring met die ovutesten, maar ik zou gewoon klussen en goed letten op je lichaam. Al kan die je soms behoorlijk voor de gek houden... Maar inderdaad, als je steken voelt is dat soms ook een teken dat je ei eraan komt. Je moet eigenlijk vlak voor de eisprong klussen, maar dat weet je waarschijnlijk wel... Succes, ik hoop voor je dat het deze maand raak is!

Terug
Bovenaan