Hoe zit het nu?

A

Anoniem

Guest
Mijn nod is waarschijnlijk 17 juli, dus dan zou ik langzaam aan eens bij mijn eisprong terecht kunnen komen.

Momenteel heb ik last wat draderige wittere slijm (misschien niet zo super uitgedrukt maar goed)
Ik meen eens iets gelezen te hebben dat het een betekenis kan hebben???

Nou ja we zijn in ieder geval al vanaf maandag ieder dag aant het klussen dus dan zouden we het bijna niet mis kunnen lopen.

Ik had nooit verwacht dat ik hier zover op in zou gaan, ik dacht van we gaan de eerste poging wagen die mislukt misschien maar we zien wel verder.

Maar nu we eenmaal bezig zijn met die eerste poging denk ik bij ieder steekje dat ik voel "zou het iets kunnen betekenen"

Vreemd hoor, om ineens zo'n beetje heel de dag zoiets in je hoofd te hebben er dan ook nog niet over kunnen praten....(behalve hier natuurlijk, dus sorry als ik jullie veel lastig val)

Groetjes

Hai,

Welkom bij deze verslaving...het is mij ook gebeurd ik ben verslaafd aan zowel zwanger raken als aan dit forum....
Het schijnt dat 'klussen' elke dag niet goed is. Zaajes leven 48 uur dus om de dag is al voldoende en zo schijnt de kwaliteit van het zaad ook beter te blijven! En het moet ook wel leuk blijven natuurlijk!!
Draderig helder slijm schijnt een teken te zijn van een eisprong. Helaas kan ik dat bij mijzelf nooit waarnemen dus gok ik er maar op..
Veel suc6 en welkom op het forum.

Groetjes Ineke

Hoi Toto,

Nou ik sluit me helemaal aan bij Ineke, ik denk precies hetzelfde! Welkom iig en veel plezier & succes!!

Groetjes Hallow 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juli

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie.
En dat om de dag klussen had ik inderdaad al over gehoord, maar we zijn  toch bang dan net de verkeerde dagen te hebben.
En ik denk toch dat ook al is de kwaliteit wat minder (ik neem aan dat ermee bedoeld wordt dat er minder zaadcellen in zitten) als er ieder 24 uur nieuwe/verse zaadjes  komen dat dat ook wel goed moet zijn???
We zien wel wat het brengt.

Groetjes Toto

Hoi,

Je moet natuurlijk zelf weten hoevaak jullie het doen, ikzelf moet er eigenlijk niet aan denken om het elke dag te doen. Ben dan bang dat het zo'n verplichting wordt en alleen maar gaat om het zwanger worden. Ookal heb ik dat nu toch ook elke keer in mijn hoofd...en denk na die tijd aan wat er eventueel in mijn lichaam gebeurd.
Ik heb de DVD "wonder van een nieus leven", en daar hebben ze alles zo mooi in beeld gebracht vanaf de ovulatie, samensmelting etc. Dat zie ik dan voor me en dan in mijn lichaam...(ben nogal romantisch).
Veel suc en we wachten mooi af met elkaar. De 10e is mijn NOD als het goed is. (heb namelijk een miskraam gehad en geen idee hoe mijn cyclus daarop reageert). Heb nu al een paar dagen wat last van mijn borsten en af en toe misselijk, humeurig etc. bijna dezelfde verschijnselen als toen ik zwanger was!! Had alleen toen niet echt last van misselijkheid..wie weet.

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan