hoe zit het nu??

Hoi,

Even een vraagje. Heb gisteren een ovulatietest gedaan en er verschenen twee streepjes. De test streep wel veel lichter. Nu las ik vanochtend de bijsluiter nog es goed en daar stond dat wanneer de teststreep niet dezelfde kleur heeft als de controlestreep maar lichter is dat de test dan negatief is??
Ik snap dat ik dan nog niet op mijn vruchtbaarst ben zeg maar maar het betekent toch wel dat de LH in mijn urine al aan het toenemen is, omdat het dus al wel meetbaar is... Afwachten hoe de test vanavond uitvalt dus.

Zucht
Groetjes Ineke

Hoi Ineke,

Ik ben ook met de ovulatietests begonnen,  om een idee  te krijgen wanneer die ei-sprong nou eigenlijk is en zodat je de rest van de maand niet klust maar vrijt omdat je er zin in hebt. Ik hoop dat het voor jou gaat werken en dat het je wat rust geeft.

Wat betreft je vraag. Ik ben op dag 12 gestart met de tests (met een cyclus van +/- 32 dagen) en had  op gevoel 2 dagen  ervoor geklust. Te vroeg volgens de statistieken, maar achteraf bleek dat dus precies op tijd! Ik ben geen expert maar de eerste keer dat ik een test gebruikte had ik ook meteen 2 streepjes, (door omstandigheden geen klusmogelijkheden) en de dagen erna werd het 2e streepje alleen maar vager. Dus ik zou zeggen als je 2 streepjes ziet: ga ervoor! Zou wel heel mooi zijn als het in een keer raak is hè. Succes meid!

Groetjes, Em

Nou,

Net de 2e test gedaan. Een uurtje eerder dan gisteren maar kon het niet langer ophouden. (giechel). Volgens mij is het streepje minder zichtbaar dan die van gisteren!!! Snap het niet zo goed. Vandaag dag 10... misschien morgen maar weer es kijken of hij nu echt lichter is want dan zou je zeggen dat de eisprong inderdaad al geweest is...
Hoop toch wel dat ik een eisrpong heb zeg! Morgen maar weer zien dus. Weer een dag afwachten.

Ineke

Hoi Ineke,

ik las dat je er nu gericht voor gaat... Spannend hoor. Ik hoop voor je dat die testen je snel duidelijkheid over je eisprong geven en dat je daarmee dan snel raak schiet. Het wordt weleens eens tijd voor je he? Voor mezelf ook vind ik, maar ja het zal wel even duren, mijn energie is nu echt beneden peil gezakt (vandaar dat ik hier ook weinig reageer) en dus ook weinig tot geen geklus en tja dat is toch een eerste vereiste voor een zwangerschap.
Ik zal in elk geval duimen dat jij hier snel weg bent.
Succes!

Hahahaha, nu ik ben er al weer hoor!! Lag lekker in bad toen vriendje erbij kwam. (had hem al verteld hoe het ervoor stond!!) Hij was nogal moe dus moest even op gang komen, bood later wel zijn excuus aan aan de baby.. (zo houden we het leuk!).
Morgen nog even? en dan afwachten maar!!
Ben zo blij dat die test positief was vandaag! Geeft toch wat rust ofzo dat mijn lichaam dus voldoende lh aanmaakt, ookal was de streep ietsiepietsie lichter..

Hou jullie op de hoogte natuurlijk!

Knuffel van Ineke

Terug
Bovenaan