hoe zit het precies ongeveer enzo?

A

Anoniem

Guest
Vraagje.
Ik ben dus gestopt met de pil en had altijd voor dat ik met de pil begon en ook toen ik stopte en zwanger raakte van mijn dochtertje een cyclus van 28 dagen ongeveer.
Nu mijn vraag.
Ik heb op ma 1 jan mijn laate pil geslikt. Ben toen op vr 5 ongesteld geworden. Een pil menstruatie. En op 8 had ik dus weer de pil moeten slikken maar dus niet gedaan.

Moet ik dan, stel dat mijn cyclus gelijk weer goed is, rekenen vanaf de 1ste of van de 5e of van de 8ste en dus wanneer zou mijn vruchtbare dag zijn en wanneer zou ik dus ongesteld moeten worden.

Hoi vlaflipje!

Je rekent altijd vanaf de 1e dag van je menstuatie. Dus voor jou vanaf 5 jan, als ik het goed lees.
Het is alleen niet zo dat je vanzelfsprekend dezelfde cyclus hebt als van voor de pil.
Zeker in de 1e 2 à 3 maanden ben je nog aan het "ontpillen". De stoffen moeten eerst uit je lijf.
Dus dan ben je misschien wat onregelmatiger.

Succes met alles, vooral met het lange wachten.
Welkom bij de "club" haha

groetjes
Brinn

Klopt dat weet ik  maar omdat ik van mijn dochtertje gelijk zwanger was en dus gelijk ook weer een normale cyclus hoop ik dat ik dat nu ook heb.

Hoi,

Ik ben 2 keer eerder met de pil gestopt en had toen ook meteen een cyclus van 28 dagen. Ben beide keren ook snel zwanger geraakt.
Nu weer gestopt met de pil en mijn eerste cyclus was gewoon 34 dagen!
Had ik niet verwacht, maar dat kan dus wel.
In jouw geval miet je idd rekenen vanaf de 5e, de dag waarop je ongi werd.

Veel succes!

Hoi allemaal

Ben nieuw hier, ben erg onregelmatig ongi en denk dat ik zondag ongeveer mijn NOD heb. Nu heb ik al een week last van flinke rugpijn onderin mijn rug en ben bij vlagen misselijk, vooral als ik wat gedaan heb. Ook af en toe een beetje buikpijn. En sinds twee dagen verschrikkelijk moe!! Echt heel erg!

Maar wat ik nu eigenlijk wil weten is wanneer ik  kan testen? Zit al echt uren en minuten af te tellen, omdat ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben.... ;-)   Maar ja dat heb ik al veel vaker gedacht en dan was het toch ook niet zo...  

Lijkt me leuk om hier verder te kletsen met jullie..

liefs nijn  

Terug
Bovenaan