hoe zit nou????????????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!

wie weet hoe dat zit met temperaturen:als je temp aan het eind van de cyclus nog steeds hoog(bij mij nu zelfs weer0,4 graden hoger dan gisteren/eergisteren)is.Ik temp echt op de juiste manier en zie een goede regelmaat ,ben niet ziek dus daar komt het ook niet door.
Ik heb wel allerlei verschijnselen die ik normaal niet heb:heeeeeeeeeeel erg vermoeid,lamme benen,slechte conditie,slaperig,ik droom veel en levensecht!,pijn in mijn rug en bekken(klinkt raar maar heb ik altijd last van in het begin van de zwangerschap)

Ik kan pas woensdag of donderdag testen,en misschien hoop ik het wel te sterk .Maar die temp stijgt!Dusse....is dat gewoon?

doeidoei
alvast bedankt!

Anders doe je maandag alvast een test

als je al sterk zwangerschapsverschijnselen hebt

zullen de stofjes er ook wel zijn

groetjes natasja

succes

Hallo......................

Nou, nou.... JOEPIE!!!!  Ik vind dat dat allemaal goede voortekenen zijn....................vooral dat je temperatuur hoog blijft (of zelfs stijgt). Als je ongi wordt (of gaat worden) daalt je temperatuur n.l. weer................ dus.........

In die kwaaltjes geloof ik zelf niet meer, maar dat is heel persoonlijk. Ben vorige maand n.l goed door mijn lijf in de maling genomen.

Laat gauw iets horen en dan hoop ik dat we je met z'n allen kunnen feliciteren1

Groetjes,

Suus

hoi dank je voor je reactie!
Misschien dat ik dat inderdaad maar doe,als mijn temp morgenochtend ook weer zo hoog is,ik probeer een site te vinden waar ik wat curves kan bekijken van andere vrouwen maar ik kom niet ver.Ik ben er wel acher dat dat inderdaad wel een goed teken is,maar ik heb m,e NOD natuurlijk pas over een paar dagen en of er dan nu al een streep komt???????????
groetjes

Hoi,

Hoe verloopt je temp.curve dan ?? Als ik vragen mag ???

Groetjes Biaggi

hoi Biaggi

mijn temperatuurcurve loopt zoals verwacht eigenlijk.

Tot mijn ovulatie was hij rond de 36.4 en na mijn eisprong (2 dagen erna) begon hij op telopen met 0.3 ongeveer en nu was hij vrijdag ineens wat lager 36.5 en gisteren weer iest hoger 36.7 en vanochtend 36.9
Ik temp alijd om 6 uur s'morgens als ik wakker word en dat is echt het eerste wat ik doe.Dus heel regelmatig allemaal.

Hoi,

Spannend zeg....kan je wel wachten tot woensdag of donderdag...
Ik zal voor je

Groetjes Cindy

hoi Cindy

bedankt voor je reactie.
nee,ik kon dus niet wachten he met testen.Ik had me zo voorgenomen om nog een paar dagen te wachten tot mijn NOD of zelfs erna.maar vanochtend was mijn temp weer ietsie hoger.Dus ik heb daarnet maar weer een test gedaan.
Veel te vroeg dus hij was negatief,maar ik heb eens gelezen dan je pas een week na de innesteling een positieve test kan hebben en volgens mij moet ik dan zelfs nog langer wachten want dan kom ik pas op het komend weekend.

Ik had gewoon moeten wachten met testen en blijven tempen,en als hij dan hoog blijft is het in ieder geval altijd goed.En nu heb ik dan toch een "kater'dat mijn test nega was.
Stom he?terwijl ik weet dat ik te vroeg getest heb,geloof ik er al niet meer zo in!
Ik zal wel ongesteld gaan worden denk,maar ja ik zie het wel.
Ik blijf ook duimen hoor,ook voor de rest die hun NOD hebben natuurllijk

doeidoei Cindy

Terug
Bovenaan