hoe zou dat nou komen?

Lieve meiden, voor zover ik weet zit je baarmoeder precies in het midden, tussen je blaas en je anus zeg maar. Maar hoe zou het dan komen dat ik altijd van alles voel aan de linkerkant (het voelt of het vrij 'aan de oppervlakte' zit), soms in het midden (da's wel heel diep van binnen) maar nóóit rechts? Het is geen pijn overigens wat ik voel, meer een beetje zeurderig.
Ik hoop dat iemand daar een verklaring voor heeft.....

Liefs, el.

Wat jij voelt heb ik rechts...........!
Raar maar waar, nooit links. Ik persoonlijk denk dat komt omdat ik mijn eisprong rechts wel voel en links niet en in het midden omdat je baarmoederslijmvlies gedurende de cyclus dikker word en die spanning kun je voelen.....! Dit is de verklaring die ik eraan geef.....
Misschien heeft iemand anders een andere verklaring. Wel prettig om te horen dat ik niet de enigste ben.....

Liefs Molly

Hoi Molly, dank voor je reactie. Maar voel jij het dan ook iedere cyclus, of om en om. Ik voel het namelijk iedere cyclus vanaf dag 7 tot het moment dat ik ongesteld word. Rond mijn eisprong is het even weg. Zou ik dan steeds alleen eieren leggen met mijn linkerkant???
ja en die pijn in het midden dat moet haast wel de baarmoeder zijn hè. dat heb ik vlak voor en tijdens mijn menstruatie.

Andere meiden.... help ons verklaren alsjeblieft?!

Liefs, el.

Hoi meiden,
Jullie voelen je eileiders die een zeurende pijn geven. Mijn huisarts heeft me uitgelegd dat door de komende ongi de bloeddoorstroom meer druk geeft op de eileiders wat je voelt als een zeurderige vervelende pijn.
Liefs Inge

Hoi Inge, dat het de eileiders zijn dat snap ik, bedankt voor de uitleg van de bloeddoorstroom, maar hoe kan het dan dat ik het altijd alleen maar links voel?? Ik heb toch rechts ook een eileider en ze 'doen' het toch in principe om de beurt??
Liefs, el.

Hoi Meiden,

Als het goed is gaat het om en om. Bij mij is dat ookzo eerst de ene kant en volgende maand de andere. Misschien ovuleer je inderdaad alleen maar met een kant. Ik weet het niet...

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan