Hoe zwaar en lang zijn jullie kindjes met 20 maanden?

Hoi!

We zijn vandaag weer es op het peuterbureau geweest, en was erg benieuwd hoe lang en zwaar ze nu is.
Ze is nu 90 cm, en 14 kilo. Ze is vergeleken met de vorige keer 9,5 cm gegroeid! En ze is, ondanks dat ze zo slecht eet, toch nog 2 kilo aangekomen. (komt vast door de peutermelk....)

Ben benieuwd hoe lang en zwaar jullie kindjes van ongeveer 20 maanden zijn.
Ook ben ik benieuwd wat jullie kindjes allemaal al kunnen..
Mijn dochtertje zegt alles na zowat, maar het is voor ons vaak wel duidelijk wat ze zegt, maar voor een buitenstaander lijkt het meer op een vreemde taal!
De kleuren rood, blauw, groen en geel kan ze onderscheiden, en bij naam noemen.
Het is op dit moment echt zo dat waar je ook komt, ze overal wel iets roods, blauws, geels of groens ziet, en dit wil ze me dan ook laten zien want daar is ze dan erg trots op en ik natuurlijk ook!
Een driftbui hebben we tot nog toe nog steeds niet gehad. Eerlijk gezegd zit ik  er een beetje op te "wachten", want het is toch iets wat ieder kindje wel es heeft?

Ik hoop op reakties, want ik vind het altijd leuk om te vergelijken...

Groetjes Fiona (mem van Tanisha 20mnd)
 
Ons ventje is nu 21 mnd en is ongeveer 90 cm en weeg zo'n 13,5 kilo.. Dus scheelt niet zo heel veel.. Weet het niet precies want volgens ons peuterburo hoeft ie pas met   jr en 2 mnd voor het eerst.. Zit wel een hele lange tijd tussen dan hoor..  Er zit nu meer als een half jaar tussen..

gr Marianne
 
Terug
Bovenaan