Hoe zwaar is jouw baby?

<p>Aangezien Mike een geboortegewicht had van 1818gram ben ik even nieuwsgierig.</p><p>Mike weegt momenteel 6270gram en is 14 weken oud. Hoe zwaar is/was jullie kindje rond deze leeftijd? De lengte is moeilijk te meten, aangezien we nogal een bewegelijk kindje hebben. Hij zit in maat 62.</p><p> </p><p> </p>
 
Dit onderwerp heb ik net te zitten googlen. Iets wat ik me ook af vroeg. 
1818 gram, dat is echt een kleintje, te vroeg geboren? Volgens mij is hij wel goed gegroeid intussen!
Mijn zoontje is nu net 8 week en is nu 3900 gram. 
 
Bedankt voor je reactie. Hij was 5 weken te vroeg geboren en doordat de placenta niet goed was aangelegd heeft hij een groei achterstand opgelopen in de baarmoeder. Ja, hij groeit goed. Het is een echte vreetzak. 
 
Mijn mannetje was 3005 gram. Hij is niet zoveel aangekomen doordat hij heel veel spuugde, hele flessen kwamen eruit. Hij is net afgelopen weekend geopereerd aan een vernauwing aan zn maag. dus nu kan hij ook beginnen met groeien.
 
Onze zoon weegt nu 5410 en hij is 18,5e week. Ook hij is te vroeg geboren en we worstelen nog met zijn voeding. Hij groeit wel mooi volgens zijn eigen lijntje.
 
Ons dochtertje woog met 14 weken precies 6 kg. Ze is nu 16 weken. Volgende week weer naar het consultatiebureau. 
 
Terug
Bovenaan