Hoe zwaar is jullie kleintje nu ongeveer??

hoi

ik weet niet hoe zwaar mijn kleine meid is maar ik ben morgen 32 wk en volgens de vk lig ik 1 a 2 weken voor op schema. Dus bij mijn volgende controle over 2 weken krijg ik een groei echo om te kijken hoe groot deze dikkiedik is :)
Die kleine meid doet nu al alles om op de foto te staan en ze is nog niet eens geboren :)

Mijn mannetje is gisteren opgemeten en zou nu kleine 1,5 kilo zijn. Gaat rap want 11 dagen geleden was het nog 1,2 kilo! Ben vandaag 30,3 wk.
@mariettebl staat op het echo rapport.

Hoi hoi,

ook hier ligt hij of zij voor op schema. Met bijna 30 weken (ben nu bijna 31 weken) werd het gewicht geschat op zo'n 1800 gram. Suiker was gelukkig in orde. Krijg over 2 weken een extra echo, ze willen het wel in de gaten houden...

groetjes Natasja

Onze uk was bij de vk met 33+1 eerst geschat op 2600 gram en dit na een extra in het echocentrum (extra echo ivm niertjes) en is nu bijgesteld naar 2300 gram. Onze uk ligt 2-3 weken voor, dus meiden niks aan trekken van die getallen.

Daarnaast zegt mijn vk, dat het een schatting is en er zit een speling van 20% op ofzo.... Dus pin je niet vast op die getallen.

Liefs grote broer

Hoi hoi...

Bij ons is ons kleine wondertje ook echt een klein wondertje.
Bij 30 weken weegt het 1511 gram.

Over 2 weken wordt het weer gewogen, dus ik ben wel benieuwd.

Groetjes Inge

Terug
Bovenaan