Hoe Zwangerschap aankondigen in quarantaine

<p>Hoi</p><p>heeft er iemand een idee hoe je leuk kan vertellen dat je zwanger bent wanneer je je ouders nu niet kan bezoeken?</p><p>normaal ben ik vrij creatief maar mijn zwangerschap zorgt er even voor dat ik geen ideetjes heb momenteel ?</p><p>ik wil wel hun reactie zien dus het zal wss videobellen worden maar ik vroeg me af of er een leukere manier was dan ‘trouwens leuk nieuws, ik ben zwanger’</p><p>een bezoek op afstand (voor het raam ofzo) is helaas ook niet mogelijk door omstandigheden. </p>

Je zou iets kunnen laten bezorgen met een briefje erbij dat ze jou eerst moeten (video)bellen voordat ze het pakketje openmaken?

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Er is een videobellen app, Houseparty met deze kun je met meerdere tegelijk videobellen. Hier kun je ook spelletjes indoen zoals tekenen en dat de anderen het moeten raden. Zou zou je eventueel baby tekening en zwanger buik enzo kunnen tekenen zodat ze het kunnen raden. Anderen kunnen wel je chat in komen maar als je het slotje wat onderaan staat aanklikt in je chat privé.
Of anders een rubuskubus maken en tegen hun zeggen dat je er echt niet uit komt. Dan stuur je de een de foto terwijl je met de ander video belt. 

Heb hier zelf ook over nagedacht maar uiteindelijk dacht ik; het gaat om het goede en leuke nieuws! Dus maak het jezelf niet te moeilijk,  het is wat het is in deze tijd. Probeer zelf ook gewoon te denken; het is niet anders en dat er een baby aankomt is al speciaal op zichzelf toch !
Heb mijn moeder (woont op een uur rijden) een boekje laten zien dat ik eigenlijk persoonlijk wilde geven via videobellen  :)

Ik zit met hetzelfde punt. Weet niet wanneer je het wilt vertellen. Zelf zat ik aan een bericht in een chocolade paasei of cupcake te stoppen. Misschien cupcakes met verschillende vullingen, sommige roze en sommige blauw. Dan brengen of bezorgen met bericht dat je ze gezamenlijk wil opeten via beeldbellen ivm een hart onder de riem steken omdat je geen persoonlijk contact kan hebben. 
Paasei is een optie als je het volgend weekend wilt vertellen. 

Terug
Bovenaan