hoe???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Dit is allemaal zieuw voor mij oop zo ´n forum, maar had een vraag waar niemand mij tot nu toe antwoord op kon geven, dus misschien iemand van jullie.
Mijn man en ik zijn nog niet zo lang bezig om zwanger te worden, maar hij is vrachtwagenchaffeur en is dus van maandag tot en met vrijdag van huis en natuurlijk vallen bijna alle vruchtbare dagen in deze doordeweekse dagen, hoe kan ik zo nou zwanger worden, het klussen kunnen we alleen in het weekend doen. Wie weet er een oplossing of zo.

Kan je niet een paar daagjes met hem mee rond je vruchtbare periode? Deze is op zich best nauwkeurig te bepalen...

Het wordt inderdaad lastig. Hopen dat je vruchtbare dagen in het weekend vallen. Misschien een weekje mee op de vrachtwagen?

Succes.

De sperma van een man, leeft nog een paar dagen door in jou lichaam. Dus in het weekend aan de slag..daarna goed met je benen en je billen in de lucht zodat niet alles er weer uit komt! Dan heb je zeker wel kans om zwanger te worden...mijn man is ook vrachtwagenchauffeur!! Had hetzelfde probleem als jou en het bovenstaande is mij geadviseerd...Hoop dat het lukt!
Sucses!!!

Allemaal tot nu toe bedankt voor de reactie ´s, maar meegaan zit er voorlopig niet in, werk zelf in de zorg en dus onregelmatig en ben eigenlijk nooit 5 dagen vrij en zo wel dan moet ik het weekend werken en hij komt pas zaterdag thuis, maar we blijven proberen.Toch eigenlijk best leuk zo ´n forum, je leest veel over iedereen en leeft ook met iedereen mee en het nu het gevoel dat je niet de enige bent die er zo mee bezig is.
Hoop voor iedereen dat het snel lukt om zwanger te worden, blijven hopen.

hallo

het lijkt mij geen probleem het sperma van jou man blijft ongeveer 72 uur inleven in jou vagina en ei-lijders.
doe je het dus zondagavond of maandag ochtend dan ben jij gedekt (sorrie voor de woord keuze, niet plat bedoeld)tot en met woensdag avond of donderdag ochtend. drie dagen voor je ei sprong.
heb je je ei sprong donderdag of vrijdag dan ook geen probleem, je eitje blijft nl ongeveer 48 uur in leven betekent dat je man en jij vrijdag avond of zaterdag ochtend nog kunnen klussen.

tja werkt het niet dan moet je maar mee lijkt mij best romantisch trouwens.

iniedergeval veel succes
groeten Daniek

Terug
Bovenaan