hoe

Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit meestal in de eileider, en omdat daar niet zoveel ruimte is om te groeien leidt dat al snel in de zwangerschap tot heel erge buikpijn.

Als je er meer over wilt lezen, kijk dan eens op de site van freya:

http://www.freya.nl/folder19.htm

Groeten,

N.
 
hallo...

Ik wil even iets kwijt,vorig jaar dachten ze dat ik ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had maar ze konden niks vinden op de echo!
Alleen zei de Arts tegen mij ik geef je een direct nummer mee van het ziekenhuis als je last van je schouders krijgt gelijk bellen dat je eraan komt!
NOu dat zei hij dus niet voor niks,hij zei dat is een van de tekenen dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt!

succes
 
hallo,

jammer genoeg heb ik zelf afgelopen feb een bbz gehad en ik kan je zeggen dat je vrij snel althans ik wel een gevoel kreeg dat het niet echt goed zat ik kreeg een heel klein beetje bloedverlies en krampen ( echt onder in de buik alsof je heel erg ongi moet worden) ik was toen ongeveer 5 weken zwanger en de rest is een ander verhaal.... je huisarts kan doormiddel van effe kijken in je vagina of de baarmoedermond gesloten is en met druk plekken op je buik uitzoeken en opmerken of het inderdaar een bbz is...

succes ik zal voor je duimen...

groetjes chantal
 
Terug
Bovenaan