hoe?

Hoe gaan jullie naar dit forum?
Ik ga nu elke keer met een omweg, want als ik forum.jongegezinnen.nl intyp geeft hij een error!?
Zal wel weer aan mijn computerkunde liggen..haha

Gr MJ

ik heb jongegezinnen.nl verwijderd bij de favorieten en er zwanger.nl voor in de plaats gezet. klik dan forum aan en mamaclubs. Maar er zullen vast snellere wegen als die van ons zijn, hahaha!
ben hier ook een enorme doos in, hihihi!

hihihi zijn er geloof ik meer die daar last van hebben
ik heb zodra ik de goede pagina had, het adres gekopieerd. de internet pagina even helemaal afgesloten en weer opgestart en dan het adres geplakt in de balk. nu staat hij gewoon in het rijtje van mijn adressen (op het pijltje naast je adres balk klikken dan komt er een lijst te voorschijn) en kan ik hem zo aanklikken.
ik blijf ook gewoon aangemeld vind ik ook wel handig.

succes groetjes linda

http://forum.jongegezinnen.nl/web/Mamaclubs/Mamaclub-voorjr-08.htm

Hoi,

Ik heb zodra ik online aangemeld was en op deze forum zat, de site bij mijn favorieten gezet. Zo blijf ik ook aangemeld en hoef niet veel omwegen te gaan.
Als ik zelf adres intik krijg ook ik een error, dus ligt niet aan jou!

Liefs Reneke

hey
lastig.. ik heb er geen last van en type gewoon forum.jongegezinnen.nl en voila ik zit op de site!
blijf dan ook ingelogd met mijn naam. dus waar het dan aan ligt?? geen idee.

Liefs, Christien

Ik ga naar www.zwanger.nl en klik dan bovenaan in het blauwe tabje forum aan. Ik hoef me ook niet meer aan te melden.

Hoi,

Het is gelukt, ik heb het adres gekopieerd en geplakt in een nieuw veld en nu staat hij erin, ik word idd ook automatisch aangemeld, das wel fijn, bedankt voor de hulp!

Gr MJ

Terug
Bovenaan