Hoefijzerkussen

Ik heb even een vraagje over het hoefijzerkussen. I.v.m. bekkeninstabiliteit is mij door verschillende mensen aangeraden om met een hoefijzerkussen te gaan slapen. Ik kan nu bijna geen goede houding vinden. Wordt dan ook elke nacht een paar keer wakker van de pijn en s ochtends uit bed komen is al helemaal een ramp. Ligt het nou echt zoveel beter en geeft het ook daadwerkelijk verlichting. Daarnaast welke vulling is het beste, ofis dat persoonlijk? Alvast bedankt!
Groetjes Eva
 
Ik heb een voedingskussen (wat jij denk ik hoefijzerkussen noemt) en dat slaapt heerlijk, ik moet wel uit kijken dat mijn man hem niet afpakt want die vindt hem ook lekker liggen. Ik heb met van die kleine bolletjes er in, dat bevalt goed en vormt zich lekker naar je lichaam. Ik ben heel blij dat ik hem gekocht heb.

Liefs
Lot
 
Hoi,

Ik heb ook al geruime tijd een voedingskussen, hoefijzervorig van de pranatal. Ik vond m eerst te duur maar ook ik heb bi en ik heb het geld er lang en breed uit. Ik slaap ermee, ik zit erop op de bank en ik gebruik m zo nu en dan ook als neksteun. Ik zou zeggen, koop, je slaapt er echt veel beter van.

groetjes Eva
 
Hai Maria2,

het is een soort worst kussen die behoorlijk lang is waardoor je hem in bed je been er over kan leggen, en je buik kan steunen etc. Hangt er allemaal vanaf hoe je hem legt. Later kan je hem gebruiken om je kindje op te leggen met het voeden (dan vouw je hem dubbel). Hij helpt om je lichaam te ondersteunen als je slaapt/ligt etc.
 
oke, ik ben overtuigd en heb mijn man overgehaald om me zo naar de winkel te rijden! Na vier, vijf weken slecht slapen ook voor hem door mijn gedraai was dat een eitje. Heel erg bedankt voor de reacties!
Groetjes Eva
 
Hoi!

ik heb m tweedehands gekocht (hoes is wasbaar) want ze zijn best prijzig. op marktplaats zie je ze nog wel es.
uiteindelijk is me dat ding VEEL te warm, dus nu slaap ik met twee of drie kleine kussentjes die hetzelfde doen qua bekken in model, maar die niet zo enorm groot zijn (hij lag altijd naast mijn bed, ik werkte m in mijn slaap eruit). Dus een onder mijn buik (heel klein kussentje) en een tussen mijn knieen. soms nog een tussen mn voeten.

Want laten we wel wezen: die polystyreen bolletjes in een flanellen of fleece hoes... ZWETEN! maar hij is ook (of misschien wel vooral) na de bevalling handig, heet niet voor niets een borstvoedingskussen. Dus altijd handig. Je kunt t kindje er ook lekker in leggen, het vormt goed naar het lijfje.

Liesbeth
 
Terug
Bovenaan