Hoek tanden ?

<p>Hoii ! ? </p><p>me kleine meid van 9 maandjes heeft al 2 onder tandjes maar ik voelde in haar mondje gisteren en voelden aan de zeikant allebij de kanten tandjes door komen maar ik dacht dat ze nu eerst boven de voor tanden zou krijgen , iemand die dit ook had ? </p>

Hoi, 
het klopt wel wat je zegt dat de volgorde meestal beneden 2 boven 2 a 4 is en dan weer beneden. Dit kan natuurlijk bij elk kind anders zijn. Sommige kinderen krijgen eerst boven en dan onder. Kan alle kanten op. Zou je er niet te druk om maken? 
liefs

Alles is mogelijk. Hier ging het in deze volgorde: eerst een kies, toen 1 tand boven (niet 1 van de voorste), toen een tand beneden, toen een boventand. Daarna nog een ondertand en 3 kiezen. En nu komen er nog 3 tanden en 3 hoektanden tegelijk door.

Mijn dochter had dat ook. Eerst de twee tandjes van onder in het midden en daarna de twee aan de zijkant van boven. Klein draculaatje. Ik vond het wel grappig! Idd niet de standaard volgorde.

Hier was de volgorde ook raar.
2 onder en dan 2 bovenbuiten (dracula!)
toen boven in t midden met onder buiten
en toen 4 hoektanden en daarna pas de kiezen.. (kiezen "horen" eerst volgens het boekje)
Dit alles had hij al voor 13 maanden

Terug
Bovenaan