Hoelaat naar bed? Baby 12 maanden ongeveer

<p>Hoelaat gaan jullie kindjes naar bed? Mijn meisje is bijna 12 maand en ik merk dat ze sinds een tijdje om half 7 al super moe is.. maar ik vind dat te vroeg om al naar bed te gaan en laatste flesje. Of is dat onzin? Ze doet meestal overdag 2 slaapjes nog. </p><p> </p><p>Hoe zit dat bij jullie kindjes rond de 12 maand? </p>

Mijn dochter is 8 maanden dus wel iets jonger, maar gaat tussen half 7 en 7 uur naar bed. En ze slaapt tot half7 de volgende ochtend. Als we gaan rekken is ze over de slaap heen en ligt ze zo anderhalf uur te spelen en kletsen in bed en is ze toch weer vroeg wakker. Dus ik zou t gewoon proberen om half 7 naar bed. Kinderen zijn zo actief en zitten nooit stil als ze wakker zijn, daar worden ze ook wel moe van ;)

Hoi!
Mijn zoontje ging vanaf 7 maand ook tussen 6 en 7 naar bed. (nu bijna 2 en nog steeds) Tot ong 17 maand ook nog 2 slaapjes overdag en de ochtendslaap is er toen vanzelf ergens afgegaan.
Je ziet heel vaak juist oververmoeide kindjes, als ze aan geeft dat ze moe is zou ik haar lekker naar bed doen.. ;) 

Hoi!
Mijn zoontje ging vanaf 7 maand ook tussen 6 en 7 naar bed. (nu bijna 2 en nog steeds) Tot ong 17 maand ook nog 2 slaapjes overdag en de ochtendslaap is er toen vanzelf ergens afgegaan.
Je ziet heel vaak juist oververmoeide kindjes, als ze aan geeft dat ze moe is zou ik haar lekker naar bed doen.. ;) 

Mijn dochtertje is 13 maanden en ligt tussen 19.00 uur en 20.00 uur in bed. Meestal is ze dan rond 06.30 uur wakker. Ze doet ook nog 2 slaapjes overdag.
Ik denk dat het voor ieder kindje anders is. Doe vooral wat goed voor jullie voelt!

Mijn dochter is 10 maanden, doet 2 slaapjes en gaat 4 tot 4.5 uur na haar laatste slaapje weer naar bed, meestal tussen 19 en 19.30. Ik zou het niet rekken, moe is moe. 

Terug
Bovenaan