Hoelang baby van bijna 4 weken snachts doorslapen?

<p>Wij mogen echt niet klagen, we hebben een heel teevreden kereltje en huilt alleen maar als hij zijn fles wilt of een schone luier. En natuurlijk met zijn krampjes maar niet extreem ofzo.. de eerste paar weken werd hij snachts elke 3 uur netjes wakker voor zijn fles, zette me wekker wel maar meneer was er vaak uit zichzelf. Nu slaapt hij sinds deze week zo'n 6 uur achter elkaar en dan maak ik hem toch maar een keer wakker voor zijn fles, vooral met dit warme weer. Moet hem soms echt wakker maken met een billendoekje. Dan is hij even chagrijnig, maar drinkt netjes zijn fles op. Hoelang mag zo'n kleintje snachts doorslapen? Want heb het idee als ik hem niet wakker maak meneer rustig doorslaapt tot sochtends vroeg..</p>
 
Ik liet die van mij gewoon slapen. Mijn oudste sliep al 8 uur door en de  jongste kwam na 6 uurtjes al. Ze komen vanzelf wel als ze honger hebben.
 
Ik zou ondanks het weer de nachten gewoon lekker laten slapen tot hij zelf komt (als je steenvast om 3 uur bijvoorbeeld de fles geeft word het ook een gewoonte) en zou hem gewoon overdag keer wat extra aanbieden..
 
Ik zou ondanks het weer de nachten gewoon lekker laten slapen tot hij zelf komt (als je steenvast om 3 uur bijvoorbeeld de fles geeft word het ook een gewoonte) en zou hem gewoon overdag keer wat extra aanbieden..
 
Ik zou ondanks het weer de nachten gewoon lekker laten slapen tot hij zelf komt (als je steenvast om 3 uur bijvoorbeeld de fles geeft word het ook een gewoonte) en zou hem gewoon overdag keer wat extra aanbieden..
 
Ik zou ondanks het weer de nachten gewoon lekker laten slapen tot hij zelf komt (als je steenvast om 3 uur bijvoorbeeld de fles geeft word het ook een gewoonte) en zou hem gewoon overdag keer wat extra aanbieden..
 
Ik zou ondanks het weer de nachten gewoon lekker laten slapen tot hij zelf komt (als je steenvast om 3 uur bijvoorbeeld de fles geeft word het ook een gewoonte) en zou hem gewoon overdag keer wat extra aanbieden..
 
Terug
Bovenaan