hoelang ben ik nou zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo kan iemand mij zeggen hoelang ik nou zwanger ben bij mn eerste dochter had ik een heel onregelamtige cyclus maar nou had ik een cyclus van ongeveer 34 dagen mn laaste dag van mn menstruatie was 8 jan ben ik dan nou 6 of 7 weken zwanger weet niet of ik vanaf 8 jan moet meetellen en ben best nerveus moet dinsdag voor een echo gaan en ben dan bang dat ik het hartje dan nog niet hoor kan iemand mij helpen alvast bedankt liefs cindy mama van bente.

Je eisprong is meestal 14 dagen voor je menstruatie. dus als je om de 34 dagen ongsteld was is 34-14= ronde de 20e dag. menstruatie dag 1 meegerekend.
maar het is toch moelijk te bepalen  want je eitje is geloof ik ongeveer 3 dagen intact.

Ik heb een een echo met 8 weken gehad en zag toen het hartje al kloppen op de echo.
Horen zal denk ik nog niet. Succes.

je moet er wel 2 weken bij optellen, je krijgt 2 weken gratis. In principe gaan ze van je eerste menstruatie dag uit, als je cyclus van 28 dagen hebt klopt het dus dat je rond 14e dag eisprong hebt.

Hoi,
als je uitgaat van een cyclus van 34 dagen zou je nu 6.1 week zijn,dan zou 10 februari je Nod zijn geweest .
Vanaf 6 weken begint de hartactie,dus grote kans dat die te zien is.

succes! groetjes yvonne

Hoi,

Alleen een echo kan jou zekerheid geven over hoe ver je bent.
Ik had 1 januari mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie en zou nu dus rond de 8 a 9 weken moeten zijn.
Echter heb ik al een eerste echo gehad (toen zou ik 6 a 7 weken moeten zijn) maar  ik bleek maar 4 a 5 weken zwanger te zijn, omdat mijn eisprong veel later was geweest.

Het zou dus volgens de regels 14 dagen erna moeten zijn (de eisprong) maar elke vrouw is anders dus je kan wel ongeveer een schatting  maken, maar  ga hier niet met 100% zekerheid vanuit die heb je pas na een echo.

Fijne zwangerschap.
Groetjes Debby

Het zou dus volgens de regels 14 dagen erna moeten zijn als je een cyclus hebt van 28 dagen.
14 dagen nadat je je eisprong hebt gehad, wordt je ongesteld. Als je cyclus langer is, heb je later je eisprong.

Terug
Bovenaan