Hoelang ben ik zwanger?

<p>Hoihoi, </p><p>Ik weet sinds een weekje dat ik zwanger ben. Maar ik vraag mijzelf af hoe ver ik al ben. Hier mijn verhaal:</p><p>op 24-05 had ik ongesteld moeten worden. Dat gebeurde niet. 26-05 had ik een heel klein beetje oud bloedverlies. Dat hielt aan tot 30-05. 30-05 heb ik een test gedaan: zwanger. Maar ik wist direct dat dit een miskraam zou worden. 31-05 heb ik het vruchtje verloren. Daarna heb ik tot 03-06 heel ligt bloedverlies gehad. </p><p>Nu blijk ik zwanger te zijn. Maar vanaf welke dag word dan deze zwangerschap gerekend? </p><p>De verloskundige rekent vanaf 31-05, maar ik heb het gevoel dat ik al een week verder ben.</p><p>Bedankt! </p>
 
een echo kan uitkomst bieden 
ik heb in 2013 in  rond pasen heftige bloding gehad in mei dacht ik laat ik een test doen 
die was positief
op echo bleek ik al 8 weken en die is niet lang naar positieve test gemaskt om dat op de clearblue 3+ stond
 
 
Ja, ik heb 19-07 een afspraak bij de verloskundige.. nog 2,5 week wachten dus? 
maar als ik lees over symptomen en ontwikkelingen dan sluit dat van mij meer aan bij 5 weken dan bij 4 weken zwanger. Vandaar mijn twijfels.
 
Maar het maakt toch niet uit of je 4 of 5 weken zwanger bent, je bent zwanger! En de echo zal straks uitwijzen hoever je precies bent. In ieder geval gefeliciteerd :)
 
Dankjewel Me-L. Je hebt ook eigenlijk wel gelijk.
Ik ben ook zeker wel blij! Maar er zijn ook zoveel twijfels en er is angst of dit allemaal wel goed gaat komen. We zijn al twee vruchtjes verloren..
Ik ben gewoon ongeduldig? 
 
Lastig he! Ik heb ook geen idee hoe lang ik nu zwanger ben. 5,6 of 7 weken. Ik deed een test omdat ik vond dat ik zo vreemd ongesteld was geweest: geen krampen en heel weinig bloedverlies. Dit was ook pas na een hele lange cyclus. 
Bijna niet te geloven... meteen zwanger, terwijl we jaren op de eerste moesten wachten. 
Hopelijk kun je genieten van je zwangerschap! Tijdens de echo wordt pas echt duidelijk hoe lang je zwanger bent. Misschien kun je voor rond de 30,- een extra echo laten maken bij een echopraktijk. Wordt vaak aangeboden!
 
Ja heel lastig. Ik had gehoopt van die eerste momenten te kunnen genieten, maar door de miskramen maak ik me alleen maar zorgen...? 
Gefeliciteerd, Ik hoop dat het goed gaat met je!  
De assistent van de verloskundige gaf aan dat eerder een echo maken niet kan. Vruchtje zou te klein zijn en nog geen hartslag hebben. We wachten af
 
Terug
Bovenaan