Hoelang bijven liggen

<p>Hallo, ik heb een vraagje voor de onlangs zwangere vrouwen. Misschien erg persoonlijk, maar hebben jullie gelegen na het geslachtsgemeenschap en een kussen onder de poep of direct opgestaan? Is het bewegen vd schaamlippen nodig om de zaadcellen binnen te houden of liever niets doen? En zijn er nog tips dat ik mag weten. </p>

Hi, 
Toen t hierna 6 mnd niet lukte begonnen met ovulatietest en 10 min met kussen onder de kont. 
Maar de keer dat ik zwanger werd niets van dit alles gedaan. Was snelle seks waarna meteen schoongemaakt. 
Suc6!

Grtn nvn

Ik kan je 1 tip geven en dat is vooral genieten van elkaar en je niet bezig houden met dingen zoals kussens onder je billen leggen. 
Gewoon lekker seks hebben en niet teveel geforceerd dingen doen. 
Ik ben ook zwanger geraakt zonder kussen onder mn billen en gewoon na een vluggertje. Terwijl ik de maanden ervoor altijd met een kussen onder mn billen heb gelegen met mn benen omhoog. 

Mijn tips? Hier totaal niet mee bezig zijn. Met je billen omhoog gaan liggen na de seks, schaamlippen bewegen.. allemaal complete onzin en fabeltjes dat dit zou helpen! Enige werkelijk nuttige tip die ik je kan geven is eens op internet te gaan zoeken wat er werkelijk gebeurt wanneer een man klaarkomt, wat er gebeurt als een eicel en spermacel bij elkaar komen, etc. Wanneer een man klaarkomt, gaat dat met zo'n enorme snelheid dat de snelste zaadcellen allang ver in jouw lichaam binnengedrongen zijn en onderweg naar jouw eitje, nog ver voordat jij je kont omhoog kunt leggen. Alle zaadcellen die te langzaam zijn, dat is wat overblijft en uiteindelijk dus uit je lichaam komt na de seks. 
Een beetje kennis over hoe het allemaal werkt lijkt me geen overbodige luxe.

Wij waren niet bezig met het zwanger worden. ( totaal niet, niet gepland, wel heeeeeeel welkom) maar ik bleef noooit liggen na de seks. Gelijk alles schoongemaakt

Terug
Bovenaan