Hoelang blijft je ei goed?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Even een vraagje. Als je nu je eisprong gehad hebt, hoelang ben je dan zelf vruchtbaar? Is dat enkele dagen of niet? We zijn nu aan onze eerste ronde voor 't derde kindje en het is even spannend als de eerste keer!!!
EspritFreak, ben je hier nog ergens? 't Is al lang geleden dat ik je gehoord heb!
groetjes,
Febe

hoi Febe,

je bent ongeveer 5 dagen voor je eisprong vruchtbaar en 1 dag erna.
Maar in de praktijk ben je 2 dagen voor je eisprong en 1 dag erna het vruchtbaarst. op het moment van je eisprong ben je 12-24 uur vruchtbaar, daarna niet meer. meestal als je buikpijn hebt links of rechts heb je je eisrpong al gehad dus mogelijk al te laat. je moet dus eigelijk meteen als je buikpijn voelt klussen wil je nog op tijd zijn...daarom klussen de meeste mensen om de dag ongeveer 5 dagen lang rond de eisprong. Of gebruiken ze ovulatietesten.
Maar dit zijn maar gemiddelden he, ieder lichaam is anders meis,
hopelijk heb je hier wat aan.

succes ermee en veel geluk met klussen voor jullie 3de kindje!

liefs sweety, mama van justin 10 mnd

Hey Febe,

Ik ben er nog wel hoor. Ben alleen erg druk geweest. M'n jongste dochter is  ook nog  erg ziek geweest waardoor ik dus geen tijd over had voor het forum. Hoe is 't met jou?

Hallo,
O ja, ook hier is ons dochtertje ziek! Ze blijft overgeven dus straks naar de dokter! Met mij is alles gewoontjes hoor. Eind deze week mijn NOD. Maar voel helemaal niets speciaal meer. Dus ik hoop niet te veel. 't Is ook nog maar de eerste ronde hé. Ik vind het wachten wel zeeeer lastig en daar word ik soms wat zenuwachtig van! Kunnen niets anders doen dan wachten zekers...
Hopelijk is ook jouw dochtertje vlug genezen!
En leuk dat je nog meeleest. Ik voelde me hier al een beetje eenzaam worden. hihi.  Ben je er zelf al een beetje over? Ga je nu voor de volgende ronde? Denk echt dat je nog steeds je gevoel moet volgen! Als die wens er vorige maand was zal hij niet zo snel verdwijnen en waarschijnlijk nooit meer echt verdwijnen... Succes!
Febe

Nou Febe, je hoeft je niet alleen te voelen, ik was er nog wel hoor! Ik vind het wel  leuk om gezellig hier te kletsen. Hoe is 't nu met jouw dochter? Mijn dochter is ook nog steeds niet beter, blijft spugen, heeft diarree en koorts erbij, ze wordt dus nu goed id gaten gehouden. Wat spannend deze week al je NOD,  ik hoop voor jou dat je zwanger bent, zou super zijn toch? Bij ons is de wens voor een 3e kindje niet verdwenen hoor, maar we zijn er niet zo heel erg meer mee bezig. Hebben meer een afwachtende houding, maar ja dat kan wel weer veranderen als m'n ei cq NOD er weer aan zit te komen.
Doegie!

Terug
Bovenaan