Hoelang blijft Ovitrelle in je lichaam?

<p>Hoi allen,</p><p>Ik heb zojuist een cryo teruggeplaatst gekregen afgelopen zondag in mijn natuurlijke cyclus. Ik gebruik geen utrogestan en ik moet morgen ongesteld worden als het dus niet gelukt is. Wellicht zondag of max maandag. De ovitrelle heb ik morgen twee weken geleden gespoten. Vanaf wanneer kun je testen zodat het geen vals positieve test is? </p><p>Mocht ik morgen of zondag niet ongesteld worden wil ik testen, wellicht stiekem morgen al. De cryo was dag 4 ingevroren en een dag voor terugplaatsing ontdooid. De cryo zou dag 5 blasto... 6 zijn.</p><p>Officieel zou ik pas over ongeveer 10 dagen mogen testen, maar als ik niet ongesteld word denk ik niet langer in de onzekerheid te kunnen of willen blijven.</p><p>Heeft iemand een idee of bepaalde ervaringen?</p>

Hoi Elize,
Spannend! Volgens mijn gyn blijft de ovitrelle 10 dagen in je lichaam. Dus wat dat betreft zou een positieve test morgen zeker niet meer van de ovitrelle zijn.
Heb je symptomen? :) 
Succes!

Hoi Charlotte,
Naja normaal zou ik nu ongesteld worden maar dat is nog niet. Wel werd ik zojuist enorm misselijk en kan ik niks anders drinken dan water. Droge mond en last van hooikoorts. Maar goed dat zal met de wens niets te maken hebben haha!

Terug
Bovenaan