Hoelang blijven die zwangerschapshormonen?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik heb een vraagje. Donderdag 5 januari heb ik een miskraam inclusief curretage gehad. Ik heb toen een discussie gepost op dit forum omdat ik benieuwd was of ik nu een menstruatie moest afwachten of dat daar geen logische reden voor was. Toen kreeg ik van velen te horen dat ik als ik daar weer aan toe was gewoon weer kon gaan proberen om zwanger te worden.

Dus mijn vriend en ik heb ons best gedaan de afgelopen weken, ik voelde tot mijn verbazing zelfs mijn eisprong op 19 januari (precies 14 dagen na mijn curretage) en theoretisch gezien zou ik dus mijn NOD vandaag hebben.

Nou voel ik al een week lang de voor mij bekende (ik heb op dit moment een deja-vu ervaring voel weer hetzelfde als de vorige keer dat ik zwanger bleek te zijn) zwangerschapsverschijnselen. Het probleem is alleen dat mijn verloskundige mij heeft verteld dat het zwangerschapshormoon van de vorige zwangerschap tot wel 2 maanden na de miskraam in mijn lijf blijft hangen en dus zelfs voor een positieve testuitslag kan zorgen zonder dat ik zwanger ben.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Yvonne

Hoi Tes,

Ik heb er geen ervaring mee en ik kan alleen maar voor je hopen dat je nu weer zwanger bent dat het deze keer wel helemaal goed zal gaan.

Wat ontzettend rot voor je en voor je vriend/ man dat het verkeerd is gegaan.
Ik hoop dat er iemand anders op dit forum je kan helpen. Zo komt je berichtje in elk geval weer boven aan te staan.

Succes en ik hoop echt dat het raak is!

Liefs Carina

Hoi Tess,
Als eerste wil ik zeggen dat ik het naar voor je vind dat het niet goed is gegaan.
Op het moment zit ik in hetzelfde schuitje als jou, vorige week heb ik ook een curretage gehad.
Het bleek dat  de kleine  gestopt was met groeien en het hartje niet klopte. Allemaal heel verdrietig. Ik zit met dezelfde vragen als jij en kan er ook niets over terug vinden op internet. Over 6 weken moet ik terug naar de gyn en ik dacht misschien moet je ook voor controle? Als dat zo is kun je misschien daar vragen of je weer zwanger bent? Ik hoop het voor je.
Liefs Guusje

Kijk eens op de bijsluiter, daar staat een termijn in vermeld. Die termijn is ruim.

Succes

Miep

Hey tess

Ik duim zo voor je

Ik hoop dat je weer zwanger bent

dikke kus

natasja

Terug
Bovenaan