Hoelang blijven ze nog lekken???

Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 3 weken geleden begonnen met de bv af te bouwen en na iets meer dan een week (dus nu zo'n 2 weken geleden) was ik daar al mee klaar: mijn borsten voelden niet meer hard aan, geen stuwing, en ze kregen hun formaat van voor mijn zwangerschap weer terug (alleen een beetje uitgelubberd, maar goed dan passen ze mooi bij mijn buik, hihi). Toen had ik dus ook geen zoogcompressen meer nodig.
Alleen...gisterenavond voor het eerst weer gesext met manlief   (heel ff pijnlijk, maar verder helemaal toppie!) en toen begonnen ze opeens te lekken niet normaal. Het liep er echt uit! Terwijl ik niet kan voelen dat er melk in zit en ze ook niet lekken als Esther huilt of zo, wat ze eerst wel deden. Weet iemand hoe lang dit nog gaat duren???

Groetjes,

Eveline

hai evelien,
bij mij lekten mijn borsten na een maand nadat ik had afgebouwd nog (alleen idd tijdens het sexen). Nou heb ik heel snel (binnen 2 weken, wat ze dus nooit adviseren) afgebouwd, misschien speelt dat ook een rol. Ik hoop voor je dat het snel over is, mijn zin in sex werd daardoor minder. Je weet niet wanneer het gebeurd en kunt het ook niet tegenhouden. Maar goed, misschien is het zo over.
Veel succes groetjes lineke

Terug
Bovenaan