hoelang cyclus in de war na miskraam,nu ronde 2 en 4 dagen overtijd, test negatief

hoi meiden

in maart heb ik een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. daarna werd ik na 6 weken ongesteld. vroeger had ikaltijd een cyclus van rond de 28 dagen, ben nu 4 dagen overtijd en de testen zijn negatief. ik heb wel 2 weken na mijnj menstruatie wat oudbruin bloed/slijm verlies gehad en daarna veel doorzichtige afscheiding. heb totaal nog niet het gevoel dat ik ongi word maar ook niet dat ik eventueel zwanger zou zijn. iemand ervaring mee?
groetjes bianca

Hoi Bianca,

Ik weet niet of je wat eraan hebt, maar mijn ervaringen zijn:

Na mijn eerste miskraam heeft het wel een half jaar geduurd voordat ik weer een regelmatige cyclus had. Met daarbij wel de verandering dat ik eerst altijd een cycus van 30/31 dagen had, maar na de eerste miskraam werd dit om de 34/35 dagen. Dus een veranderde cyclus. Het duurde toen ook een hele tijd voordat ik weer zwanger raakte.
Na mijn tweede miskraam was mijn cyclus meteen weer om de 34/35 dagen en telde ik ook weer snel aan.

Sterkte met je verlies en veranderingen in je lijf. En hopelijk snel weer zwanger als je dat wil!

Kim

hoi kim

bedankt voor je reactie. ben nu 6 dagen overtijd en nog steeds niets.. hoop idd gauw weer zwanger te zijn. dit is nu ronde 2 na de miskraam. de 1e keer duurde het 6 weken.
dus we wachten nog maar ff af.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan