hoelang cyclus in de war na miskraam,nu ronde 2 en 4 dagen overtijd, test negatief

hoi meiden

ik heb in maart een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. na 6 weken werd ik weer ongi. ik had altijd een cyclus vann 28 dagen. ben nu 4 dagen overtijd en de testen wijzen negatief. ik heb wel ongeveer rond de eisprong (iedergeval ongeveer 2 weken na menstruatie ) wat oudbruin bloed/slijmverlies gehad en daarna veel doorzichtige afscheiding. voel nog totaal niet dat ik ongi moet worden of eventueel zanger zou zijn. wie kan mij helpen?

groetjes bianca

Hmmm bij mij al bijna een jaar dat het raar gaat. Qua aantal dagen is het wel weer aardig regelmatig (1e keer na miskraam 37 dagen, sindsdien schommelt het tussen de 24-28 dagen). Maar wel vaak tussentijdse bloedingen en bruine prut.
Ik ga nu 18 juni naar de gyn nadat ik weet niet hoe vaak bij de huisarts ben geweest om te klagen. Die zei: hormonale kwestie en ik kan je een recept voor de pil geven. Tja, net niet wat ik wil. Maar goed, na bijna een jaar verder te zijn en helemaal dol van de rare ongi's, ben ik zo ver dat ik dat ook wel wil. Maar heb gezegd: wil eerst onderzoek bij de gyn en als er niks uitkomt, dan ga ik het een paar maanden proberen. Ben er vreselijk zat van. Hoop niet dat het bij jou ook zo lang duurt hoor!!
Sterkte, groet Laura

He get laura, wat een lange nasleep heeft het dan zeg! Zo kom je ook niet vooruit!
@biebeldebieb (kon het nog ingewikkelder ?): ik heb na mijn mk twee keer een maand de pil moeten nemen (na 2 cur) en na de pil heb ik wel mij ms precies op de goede dag terug gehad, maar kennelijk garandeerd dat niets voor de volgende keer. Ik ken een andere meid die de eerste keer ook op de dag goed haar ms had en de cycles erna duurde het ook langer... Het is gewoon een rommeltje daar nu en je kan er niet van op aan, helaas...
Ik hoop voor je dat je niet te lang in onzekerheid hoef te zitten!
Groetjes

ja zo vervelend dit he. ben morgen 1 week overtijd. ga morgen nog testen en anders bel ik na het weekend de dokter. want zo kan je niet echt verder om zwanger te worden. zo'n miskraam is al zo vreselijk naar en dan ook nog dat gedoe erna. pfff. word je niet vrolijk van.
zijn jullie nu zwanger?
liefs bianca

Hallo

ik heb vorig jaar augustus een miskraam gehad, toen ben ik na 6 weken voor de eerste keer ongesteld geworden, en toen pas na 7 weken de 2de keer ongesteld. toen raakte ik zwanger, en ben ik op 27-01-09 het kindje verloren aan de 2de miskraam. afgelopen dinsdag 26-05-2009 ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. dus dit heeft 17 weken geduurt. je hoeft niet gelijk een dokter te bellen die gaat je vertellen dat je lichaam van slag is en dat je geduld moet hebben. mijn schoonzusje heeft vorig jaar september een miskraam gehad en sinds afgelopen maand is haar menstruatie voor het eerst op tijd. dus je zal je lichaam tijd moeten geven.
in ieder geval sterkte

liefs nicky

Hi Bianca, nee ben  niet zwanger helaas. Alweer bijna een jaar bezig na de miskraam. Ga wel binnenkort naar de gyn. Hopelijk kan die me wat duidelijkheid geven.

Nicky, 17 weken??!! Jemig, ik vond die 6 weken allang duren, pfff 17 is helemaal niet om door te komen. Zou telkens denken, zou ik weer zwanger zijn.....

Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan