Hoelang doorslapen baby 10 weken

<p>hi allemaal,</p><p>Mijn kindje is bijna 10 weken en slaapt erg goed. S nachts soms van 21.00 of 22.00 uur tot 07.00. Soms moet ik hem wakker maken. Ik durf hem niet langer te slapen dan 10 uur achtereen.</p><p>Hij krijgt 5 flessen van 200 ml waarvan hij soms wat laat staan.</p><p>Hoelang mag een kindje van zijn leeftijd zonder voeding?</p>

Onze dochter sliep vanaf 9 weken 12 soms 13 uur. Ik vond het ook erg spannend maar zolang ze gewoon alert was in de ochtend, was het goed. Lekker van genieten hoor! Vanaf 4 maanden werd het slapen bij ons een stuk minder ? 

Zijn gewicht zit boven de gemiddelde curve dus dat is prima. Ik vind het inderdaad zo spannend, maar dat is dus herkenbaar.
Vanaf wanneer stopten jullie dan met de laatste fles? Dus nachten van 8 tot 8 bijvoorbeeld?
Bedankt voor jullie reactie. Ik hoop dat mijn slaapkop een slaapkop blijft ?

Bij ons ging met circa 10 weken de laatste fles eraf en werden het nachten van half 9-half 8. Onze zoon was er echt niet van gediend om wakker gemaakt te worden voor de laatste fles dus we hebben de flessen overdag wat verhoogd. Liep ook qua gewicht iets boven het gemiddelde. Slaaptijden schoven steeds wat op en met 4,5 maand oud zaten wij op 19:00-07:00 en 2x slapen overdag. Nu is hij bijna 1 jaar en hebben nog exact hetzelfde slaapschema. 

Volgens mij kun je je kindje gewoon laten slapen hoor! Kijk anders eens hoe laat hij zelf wakker wordt?
Super fijn zo'n goede slaper! Wij hebben met ruim 1 jaar nog steeds nachtelijke feestjes ;).

Hier sliep ze ook van 10 tot 7 toen ze 12 weken was. Tussen de 4/5 maanden is de fles van 10 uur gestopt en sliep ze van 7 tot 7.

Vandaag werd hij uit zichzelf om 7 uur wakker. De late fles houd ik er denk ik nog even in want overdag laat hij wel eens wat staan. 
Overdag doet hij 2 korte dutjes en vaak 1 lange. Het is wat zoeken zo met een eerste maar als hij maar tevreden is dan ben ik dat ook. Lekker cliché maar zo waar! 

Terug
Bovenaan