Hoelang duurde het bij jullie totdat jullie zwanger zijn geworden?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben overigens nieuw hier,  en ben mij goed in aan het lezen, over de tips en weetjes. Overigens ben ik nu 2 maanden gestopt met de pil, maar toch gewoon ongesteld geworden.

Nu verwacht ook niet dat ik binnen paar weken/maanden zwanger ben, maar we zijn wel bezig om rekening te houden met de vruchtbare dagen.

Nu mijn nieuwsgierige vraag; hoelang duurde het bij jullie voordat eindelijk het verlossende tekentje op de test stond?

Groetjes ;-)

Heeyy,,

Bij mij was het de maand dat ik gestopt was direct zwanger. Helaas fout afgelopen (mei) mk van 5w5d.

Daarna hele lange cyclus, ik ben nu bezig met ovulatietest.

Succes!!

Sb0, wat jammer! Hopelijk is het bij jou ook snel "raak"

Eind juli gestopt met pil eind september laatste ongesteldheid 1-11-2015 positief getest was toen volle week overtijd.

Als je 3x per week sex hebt (verdeeld over de week natuurlijk....) moet het  gewoon een keer raak zijn. Soms duurt het paar maanden voordat je weer een eisprong hebt ook al heb je wel meteen een regelmatige "cyclus".

Begin februari gestopt en half juni waren wij zwanger. Helaas is dit een miskraam geworden. Gelukkig is mijn cyclus weer op orde en kunnen we weer verder.

Ik wil nu beginnen met temperaturen. Heeft een van jullie daar ervaring mee?

In juli gestopt met de pil & in september zwanger geraakt. Nu een dochtertje van 11 weken.

Ik ben tijdens pil gebruik zwanger geworden. Nu 17 weken en 4 dagen gelukkig zwanger.

wel veel last van schuld gevoel gehad, tegenover diegene waarbij het moeilijk of niet lukt

Terug
Bovenaan