Hoelang duurde het vloeien bij jullie na je miskraam??

Hoi,

Ik heb op 12 november een miskraam gekregen na een zwangerschap van 10 weken.
Het vruchttje is waarschijn al eerder gestopt met groeien want 1,5 week voor de miskraam was het veel te klein. Het hartje klopte toen nog wel.

Op 12 november is het dus misgegaan en ik heb het vruchtblaasje enzo ook gezien.
Daana heb ik urenlang grote stolsels verloren en nog een week heel erg gevloeid.
de tweede week leek qua hoeveelheid op een lichte menstruatie.
De derde week week was het bijna weg. soms bijna een hele dag niets en dan weer een heel klein beetje.
Maar vanaf gisteren wordt het weer meer , het lijkt wel alsof ik ongesteld word.
Ik snap er niets meer van.
Zo bij elkaar ben ik al vanaf half oktober (toen was ik zwanger) aan het vloeien.
Ik heb net nog een zwangerschapstest gedaan omdat ik dacht dat er ies achtergebleven is. De test is negatief dus ik heb geen zwangerschapshormoon meer.

WIE HERKENT DIT?????????

groeten van buzz

Ik heb een onvolledige miskraam gehad ( hartje klopte niet meer)   na 10 weken en geen spontane miskraam.
Curretage gehad en nog ongeveer een 8 weken een verlies gehad.
Nu is alles terug normaal en geen last meer

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben

Liesbeth

Hallo.

Nou, ik ben blij dat er eindelijk iemand reageert op mijn vraag.
Ik dacht al dat ik een heel vreemde vraag had gesteld.

Dat vloeien duurde bij jou dan ook lang.
Bij mij is het dinsdag na medicijnen van de homeopaat gestopt.
Ik hoop dat ook mijn cyclus weer goed op gang komt.
Alles bij elkaar heb ik vanaf het moment van de zwangerschapstest 12 oktober tot afgelopen dinsdag gevloeid.

Ik heb 10 jaar terug ook al twee miskramen gehad maar het staat me niet meer bij dat ik die zo ingrijpend vond.
Volgens mij vloeide ik ook niet zo lang.
Misscjien komt het omdat door de goede zwangerschappen mijn baarmoeder groter is gebleven en niet meer zo makkelijk samentrekt.
Ik ben blij dat ik niet na- gecureteerd hoef te worden

groeten van buzz

Terug
Bovenaan