hoelang duurde het voordat je zwanger was van de 2e (of 3e)

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

mijn man en ik zijn bezig om te gaan voor een 2e. als ik deze maand ongesteld wordt gaan we ronde 8 in.
bij de eerste was ik na 6 maanden zwanger.
hopelijk blijft mijn ongi nu uit. moet het over 2 weken worden

hoi, ben nu39w zwanger van de 2 de en was zwanger in ronde 1

hoop dat je snel zwanger mag zyn

Bij de 1e duurde het meer dan een jaar, bij de 2e na 2 maanden

hi,

nummer 1 was in de tweede ronde raak en nu voor de tweede ga ik (als ik ong word) de 4de ronde in.

Vrienden van ons waren bij de eerste gelijk in ronde 1 zwanger en bij de tweede deden ze er 14 rondes over. Zij waren er in het begin niet heel erg mee bezig. Niet echt gepland vrijen. dat gingen ze op het laatst wel doen, en toen duurde het ook niet zo heel lang meer.
Tip: om de twee/drie dagen gaan vrijen na je ongie en vrij net zolang door tot je zeker weet dat je je eisprong hebt gehad. dan maak je in ieder geval kans. de kans is maar 25% als je op het goede moment vrijt... dus ja... het is niet gek dat het even duurt. Dat is zo ingeschapen. Vroeger had men geen anti-conceptie en als je elke maand 80% kans had, ja... dan was je elk jaar zwanger. tegenwoordig wil men stoppen met de pil en gelijk zwanger zijn, maar men houdt geen rekening met de natuur. Niet dat ik zeg dat jij zo denkt hoor, maar het is gewoon natuurlijk dat het allemaal niet snel snel gaat. alhoewel je er altijd uitzonderingen tussen hebt zitten, maar dat zijn uitzonderingen en daar moet je vooral niet naar kijken anders wordt je wanhopig!

Succes meid en hopelijk ben je nu snel zwanger.

ik zit nu in ronde 26 voor kindje 2 kindje 1 in ronde 2. Dus het zegt echt niets.

Succes met zwanger worden.

bij onze eerste en 2de duurde het half jaar , nu was het 2de ronde gelijk raak.

Bij ons duurt het ook echt lang. Onze eerste was in ronde 8 raak en nu zitten we al in ronde 11. Het gaat bij ons minder makkelijk als ik gehoopt had maar ach, we hebben geduld...........succes met zwanger worden!

Terug
Bovenaan