hoelang duurt de bloeding na mogelijke innesteling?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,ik heb meteen ff een vraagje aan jullie.Aan mijn lichaam te merken ben ik zwanger en zit ik al ongeveer in mijn 4e week, en mijn NOD moet nog komen de (11e April).
Mijn vraag is namelijk dat ik op het moment innestelingsbloeding heb en wil weten hoelang dat duurt.Is hier iemand die hier bekend mee is?

Ik zou het eerst maar even afwachten, misschien is dit wel gewoon je menstruatie die wat eerder komt.
Je lichaam kan je erg in de maling nemen. Ik dacht de eerste maanden ook elke maand dat ik zwanger was en dacht dit aan mijn lichaam te merken, maar die hield me dus flink voor de gek!

Hoe weet je dat het innestelingsbloed is dan? Ik zoek me suf op internet en ben er nog niet iets duidelijks over tegengekomen. Weet zelfs niet eens of het rood of bruin is!
Groetjes el

Hallo,
Innestelingsbloed kan bruin en rood zijn het kan dus allebei.
Het vervelende aan innestelingsbloed of een vermoeden daarvan kan je pas zekerheid geven op het moment dat je zwangerschap bevestigd is.
Nog even geduld hebben.
Groeten,k.

Bedankt voor de reacties. En ik wacht het ff af.En zondag 1e paasdag ga ik testen,want dan is het mijn NOD dag.Ik vind het wel spannend hoor?
Maar als dit nou wel innestelingsbloeding is,hoelang duurt dat dan?2 dagen/3dagen?
Weet iemand dat?

En de rest veel succes en geef de moet niet op he?

Oja El ik geef je de site waar ik heb gekeken voor de zwangerschapsdsignalen.
www.babyplein.nl/signalen.asp
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
En veel succes met clussen!

Groetjes

Hoe lang het duurt zal verschillen per persoon. De 1 heeft nergens last van en de ander een paar dagen..

Ga er maar van uit dat alles bij iedereen anders.

Bedankt voor de reactie.Ik heb hier denk ik wel wat aan,want ik denk namelijk dat ik echt zwanger ben,want tot nu toe heb ik alle symptomen die er naar wijzen,Ik ben me er ook wel van bewust dat het tegen kan vallen.Maar mijn vermoeden is groter dat ik het wel ben dan niet.Als ik zondag nog niet ongesteld ben ga ik de test doen en laat ik het jullie weten hoe het afgelopen is ok?

En ondanks alles wens ik jullie ook allemaal fijne paasdagen en hopen dat degene die deze periode moeten afwachten een goede uitslag zullen krijgen. En nogmaals veel succes allemaal met klussen!

Tot gauw liefs M.

hoi hoi ja je hebt vrouwen die het voelen als ze zwanger zijn maar je kan beter niet te veel hoo hebben dan valt het ook niet zo zwaar als je bij niet zwanger mocht zijn en innestelingsbloeding is vaak rossig en komt wat eerder dan je gewoone ongi veel suscses gr manuela

Terug
Bovenaan