hoelang duurt een cyclus zonder pil?

Hoi,hoi,
Dat is lastig te zeggen. Het kan best zijn dat het langer duurt voordat je cyclus opgang komt na dat je stopt met de pil.
En daarna heb je volgens mij ook geen garantie op een cyclus van 28 dagen.
Toen ik stopte met de pil was mijn cyclus tussen de 28 en 30 dagen.

groetjes Sonja

Volgens mij is alles mogelijk helaas... van 21 tot 40 dagen, of nog langer. Het komt wel voor dat het lange tijd duurt voordat je cyclus weer "normaal" wordt als je hormonen (= de pil) hebt gebruikt. Mijn schoonzusje heeft er een jaar over gedaan (maar dat is wel erg extreem...).
Bij gebrek aan informatie zou ik toch uitgaan van je cyclus zoals die normaal was (bij mij ook 28-29 dagen) en dan vanaf een week overtijd gaan testen. En een week later weer, en een week later weer... totdat je menstruatie hebt of... (jullie waren toch aan het klussen? )

Heel veel succes!!

'normaal' gesproken 28 dagen na de EERSTE menstruatiedag. Maar ja, dat is bij weinigen precies zo. Bij  mij klopt het wel redelijk,  al ben ik nu nog steeds niet ongesteld geweest (minipil geslikt ivm borstvoeding, net weer over op mijn oude pil)  

jaaa we zijn idd aant klussen
en ik ben na mijn zwangerschap toen ik weer met de pil begon elke x weer gewoon ongi geworden in de stop week, ik ben na de zwanger schap denkik  4 maanden aan de pil geweest.. dus ik hoop niet dat ik zolang hoef te ontpillen dan..maar ik ben benieuwd.
vandaag zit ik als het goed is op 28 dagen.
spannendddd

Terug
Bovenaan