hoelang duurt het intake gesprek bij de vk

Mmm dat duurt wel een half uurtje hoor.Ze moeten ook bloedprikken en wegen en een beeld krijgen van je familie enz om te kijken of je kans hebt op ziektes of tweelingen enz.Zo gaat het bij mij,maar kan ook weer verschillend zijn bij de een en de ander.
Succes...heb je er al zin in?Ik kan niet w8 ik moet 2 feb voor me echo.
Liefs, NIc

ja ik heb er wel zin.zou het liefst morgen gaan.ook ik denk wel eens van miss zijn het er wel 2.mijn man heeft ook een tweeling broertjes en ik ben bijna 35 jaar.deze zwangerschap is ook zo anders dan mijn eerste zwangerschap.helaas moet ik nog even wachten op mijn echo.ik leef er wel echt naar toe.fijn dat je woensdag alweer mag voor de echo.
xxx

idd ruim een half uur tellen.. maar hier prikken ze geen bloed, daar moet ik voor naar het ziekenhuis. Wel een heleboel vragen en informatie, al denk ik wel dat het scheelt of het de eerste is of dat je al kindjes hebt.. Mijn verloskundige voelt ook nog hoe hoog de baarmoeder zit en probeert met de doptone het hartje te horen (al lukt dat maar heel weing..)

Veel plezier!

Hoi, afgelopen woensdag voor het eerst naar de VK geweest, ik hoopte gelijk op een echo, maar helaas. Gesprek duurde een half uur, heeel veel vragen, bloeddruk gemeten.

Wist veel al, behalve dat een koortslip ( heb ik nooit, maar familieleden wel) gevaarlijk is voor het kindje. Kan tot het eerste jaar een hersenvliesontsteking krijgen, dus nooit je kindje laten vasthouden door iemand die een koortslip heeft!!

Nu aanstaande woensdag naar het ziekenhuis voor de eerste echo en bloedonderzoek! Spannend!!

ik kom net terug van de 1e echo, duurde ongeveer een half uurtje..
idd veel vragen en een echo gehad..
bij mij hebben ze nog geen bloed geprikt en ook nog niet gewogen, dat zal volg keer wel komen denk ik..

Terug
Bovenaan