Hoelang duurt het voordat je woord gebeld voor een icsi behandeling?

Hallo 
Mijn naam is naya
Ik ben 25 jaar heb 2 mooie kindjes?
Waarvan de jongste van mijn echt genoten is
Wij willen graag de 3of4 maar wij kwam snel achter dat het sperma kwaliteit niet snel genoeg beweeg dus zijn wij 3 january 2018 door verwezen naar zwolle voor een ivf/icsi behandeling wat ik all heel veel informatie heb gezocht op internet! Je kan zeggen ben bijna elke dag mee bezig ?
Mijn vraag is weet iemand hoelang het duurt voordat je gebeld woord voor een intake gesprek of wat moet je doen? Eerlijk gezegd het begin wel een beetje de min punt te worden voor hem want hij weet dat ik het heel vraag wil maar hij kan mij nu niet bieden! Komt zelf van een groot gezin 13 waarvan 1 is overleden.
Plzzzzz iemand help me out. 

Ik heb geen idee maar je zou eens kunnen bellen naar het ziekenhuis hoe lang de wachttijd is.. 
ben wel benieuwd wat je bedoeld dat het een min punt aan het worden is. Als hij langzaam zaad heeft kan hij daar toch niks aan doen? 

Halloo
Wat ik bedoel met min punt is... Ik zie aan hem gezicht dat hij zichzelf voor boete. Hij wil niet veel over praten (zwangerschap) en begin zijn eigen muur te bouwen hier over eerst was hij helemaal enthousiast en nu merk ik niks meer hij gaat werken terug thuis film kijken even kroelen en hij viel inslaap zonder zelf te merken!. Dat is de min punt? 
Maar waar moet ik bellen ziekenhuis of mijn huisarts?

Ooh Hihi nu snap ik het.. ja geloof dat t voor jullie beiden echt frustrerend moet zijn!!
ik zou het ziekenhuis waar je de behandeling gaat krijgen gewoon eens bellen. Misschien kun je dan direct een afspraak maken.

@mali Mali 
Dankewel voor de tips! En wij hebben een afspraak net samen ingepland? voor de intake gesprek. Is gwn rustig afwachten?

Spannend meid, veel succes en zal duimen dat t snel raak is! 

Heey,

weet niet of je je antwoorden al heb gehad. maar bij mij heeft het 1 jaar geduurt voor ik op intake mocht komen.
1ste jaar doen ze dna testen en bloed afnames voor nog meer testen.
zodra ze alles goedkeuren en dan de intake hebt gehad moet je nog gaan wachten tot je menstrueert "bij mij 2de menstuatie vanwege dat ze geen plek meer hadden" op de 1ste dag ervan mag je gaan beginnen met hormonen prikken 1 week lang 1 prik per dag op de zelfde tijdstip, erna weer bellen met de ziekenhuis en dan mag je de 2de week gaan prikken met 2 prikken per dag op de zelfde tijdstip.
als dit allemaal goed gaat dan komt de punctie. na 3dagen als de embryo's hebben het overleefd. dan gaan ze het meteen die middag terug plaatsen
als je meer info wilt mag je altijd berichten :)
x

Terug
Bovenaan