Hoelang duurt het?

Hoihoi dames,

Ik heb even een vraagje.

Vanochtend is de vk hier geweest, aangezien ik vanaf 1 april al alsmaar buikpijn en harde buiken heb en slecht slaap hebben we gepraat over het inleiden van de bevalling. Voorafgaand aan het gesprek met de gynaecoloog heeft ze eerst inwendig onderzocht maar me baarmoeder was nog maar net aan het verweken..
De gynaecoloog vond het daarom onverstandig het nu al in te leiden.

Nu is mijn vraag hoelang het duurt voordat mijn baarmoeder volledig verweekt is?
Kan iemand mij antwoord geven hierop?

Groetjes Maaike
38 weken + 4 dagen.

Hooi,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij heeft het geduurt tot 42+1. Het is echt per vrouw verschillend, bij de een gaat het heel snel, bij de ander (zoals bij mij) kan het heel lang duren. Hoop voor jou dat je snel gaat bevallen en dat het een super bevalling word!!

Liefs Jen

Het hangt volgens mij ook af of het je eerste zwangerschap is of een volgende. Volgens mij duurt het verweken van de baarmoeder bij de eerste 2 - 3 weken, maar hang me daar niet aan op!

Sterkte hoor! Ik snap dat het vervelend is met die buikpijn en zo, ik heb er zelf ook veel last van gehad bij de eerste, maar inleiden is zeker niet alles! Je zou wellicht kunnen vragen of je een nachtje in het ziekenhuis mag slapen met een slaapmiddel. Dan knap je toch weer lekker op en hoef je toch niet ingeleid te worden.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan