hoelang een positieve ovulatie test??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb nu al 3 dagen een positieve ovulatie test, terwijl er in de bijsluiter staat dat bij de 1e positieve test het ongeveer 36uur duurt.. hoe kan het dan dat ik al ruim 3 dagen een positieve test heb? dat is toch op z'n minst 72uur.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Groetjes

Hoi 28121982,

Ik kan je niet echt helpen, maar toen ik je verhaal zag dacht ik gelukkig ben niet de enige.
Ik heb namelijk al een week positieve ovulatietesten, ik heb twee verschillende merken gebruikt maar ze blijven beide positief.
Snap er ook helemaal niks meer van.  
Heb er weleens van gehoord dat als je zwanger bent en je weet het nog niet dat je ovulatietesten dan positief kunnen blijven, op 1 of andere manier reageert een ovulatietest ook op het zwangerschapshormoon.
Maar goed ik heb dus ook maar voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, maar die was hartstikke negatief.
Dus bij mij inderdaad ook ???????????????
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Succes in ieder geval.

Groetjes

Bij mij bleven ze ongeveer 3 dagen postief. Je moet uitgaan van de eerste dag dat hij positief wordt.
Toen ik vermoede dat ik zwanger was (na 7 maanden) heb ik voor de gein een ovu test gedaan, die werd inderdaad positief, een dag later heb ik een zwangerschaptest gedaan en die was ook harstikke postitief!
Dus het klopt wel. Maar dit had ik wel een dag voor mijn NOD gedaan.

Succes meiden

Terug
Bovenaan