hoelang en dik haha zwaar ..

hmimes

New member
hoelang en zwaar zijn jullie babys nu ??
Welke maat kleding ?

Die van mij was ongeveer 1 maand geleden bijna 8,5 kilo en 67 cm . Was wat te zwaar mag geen pap meer geven in de avond ze bekijken het maar haha .Draagt nu maat 74 romper en truitjes , broek 68 , .
 
Dean en Jack zijn afgelopen donderdag weer gemeten en gewogen en ze zijn beide 71 cm lang en Dean weegt 8490 gram en Jack weegt 8285 gram. Ze dragen maat 74 (het ene is wat groot en het ander valt gewoon goed, soms nog een maat 68 maar dat word echt krap)

Ze zijn nu 6 maanden en 10 dagen. Wij moeten ook iets minderen met de flesvoedingen. Wij gaven 4x 210/7 waarvan de ochtend en avondfles een papfles. We doen nu 1x210/7 (ochtendfles) en de rest 180/6
Ook mochten we geen 2 papflessen geven maar dat blijf ik voorlopig wel doen (hun geven tenslotte advies, ik beslis of ik dat opvolg)

Ze zijn niet te zwaar maar omdat ze nu steeds meer bij voeding gaan krijgen was het aantal cc's wat aan de hoge kant.

Liefs Lynn.
 
Stijn was afgelopen woensdag 71 cm en 9,2 kg. Hij draagt maat 74 van truitjes en 68 van lange broeken. Zijn lente en gwicht waren beiden boven gemiddeld maar wel in verhouding. Niets over te dik dus.....hij is trouwens 6 1/2 maand.
 
Ik heb werkelijk geen idee haha
Dinsdag moeten we naar cb dus dan weet ik het
Viel me vanmiddag wel op dat hij waarschijnlijk langer is dan zin. Achternichtje die 3mnd ouder is. Zij moet woensdag naar cb dus ben Herk benieuwd hihi
 
Lucas is over 4 dagen 7 maanden. Hij is 68cm lang, weegt 7,3kg (hij beweegt nu veel meer door te kruipen) en zijn hoofd is wat klein. Het ziet er prima uit (zei de cb), en zijn hoofd heeft zijn eigen groeilijn gekozen. Zijn papa heeft ook een kleine hoofd, maar alles is goed in verhouding.

Hij draagt nog steeds maat 68. Af en toe een maat groter, maar dat hangt van de merk af.

Hij drnikt nu ruim 2 maanden Nutrilon Pepti, wou de kinderarts dat we weer standaard voeding gingen gebruiken....... mooi niet. Lucas heeft eczeem en het gaat nu met deze voeding zo goed met zijn huid. Met bijvoeding gaat het super. Hij eet zijn fruit en groenten goed. Nu rustig opbouwen met brood, aardappelen en vlees/vis. Bij de cb doen ze zo haastig, alsof ik achter loop. En dat terwijl ze zeggen dat hij goed groeit.
 
Terug
Bovenaan