Mijn dochter (9 1/2 maand)drinkt haar flessen (van lunch + avond) momenteel slecht. Ze heeft het ZO druk met haar omgeving en die fles duwt ze op een gegeven moment steeds weg. Ik zit te klooien ... in de kinderstoel (sinds kort) op mijn schoot, in de wipstoel ...
Ik kon begrijpen dat een warme maaltijd om 17.00 uur (loopt vaak iets uit)redelijk dicht op haar fles van 20.00 uur zat. Dus die warme maaltijd wil ik om 16.00 uur gaan geven (het is toch al zo ´n gedoe met eten - drinken - slapen ... anders gaat ze wel erg laat slapen ´s avonds) Maar ik vind 16.00 uur echt een rottijd, en moet ze dan op het kinderdagverblijf (warm)eten???
* krijgen jullie kindjes nog een fles voor het ´s avonds slapen gaan?
* wanneer kan ik die laten vervallen, hoeveel opvolgmelg moeten ze op een dag?
* hoelaat krijgen julli kindjes hun warme maaltijd?
* en op het kinderdagverblijf?
* hoeveel tijd zit er tussen warme hap en fles?
* moet ik haar dan (soms) om 20.00 uur nog wakker maken voor die fles?
Het zijn nogal wat vragen, ben benieuwd
THANX!! Corine
Ps. Floortje is met haar twee maanden te vroeg geboren en haar tengere / fijne bouw aan de lichte kant ...
Ik kon begrijpen dat een warme maaltijd om 17.00 uur (loopt vaak iets uit)redelijk dicht op haar fles van 20.00 uur zat. Dus die warme maaltijd wil ik om 16.00 uur gaan geven (het is toch al zo ´n gedoe met eten - drinken - slapen ... anders gaat ze wel erg laat slapen ´s avonds) Maar ik vind 16.00 uur echt een rottijd, en moet ze dan op het kinderdagverblijf (warm)eten???
* krijgen jullie kindjes nog een fles voor het ´s avonds slapen gaan?
* wanneer kan ik die laten vervallen, hoeveel opvolgmelg moeten ze op een dag?
* hoelaat krijgen julli kindjes hun warme maaltijd?
* en op het kinderdagverblijf?
* hoeveel tijd zit er tussen warme hap en fles?
* moet ik haar dan (soms) om 20.00 uur nog wakker maken voor die fles?
Het zijn nogal wat vragen, ben benieuwd
THANX!! Corine
Ps. Floortje is met haar twee maanden te vroeg geboren en haar tengere / fijne bouw aan de lichte kant ...