hoelang hou je buikpijn?

Hoi Hoi,

Ik ben nu bijna zes weken zwanger maar ik voel van alles in mijn buik.
Ik heb steeds of er iemand met een speldje in mijn onderbuik prikt en heb ook last van mijn liezen, er zit een druk op of zoiets.

En dan heb ik ook steeds pijn ie mijn eierstokker geloof ik het blijft allemaal net of ik nog steeds ongesteld moet worden.

Gaat dat over na verloop van je zwangerschap?
 
Hi Mutsie,

Ik heb af en toe nog steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en ik ben vandaag 18 weken zwanger.
In je buik gebeurt vanalles. Je baarmoeder groeit, hierdoor rekken de banden waaraan je baarmoeder hangt uit en ook worden andere organen aan de kant geschoven.

Je wordt van al die pijntjes best onzeker maar het hoort er allemaal bij.
Sommige vrouwen hebben er helemaal geen last van, andere hun hele zwangerschap door!

Liefs,
Mandy
 
Ik zeg dit overigens alsof ik het de normaalste zaak vind, maar na 18 weken word ik er ook nog steeds erg onzeker van als ik het voel hoor!
En ben altijd weer blij als het voorbij is!
 
Hey Mutsie,

In het begin had ik die steekjes ook wel erg, maar na verloop van tijd is dit wel verbeterd. Nu voel ik dan weer heel andere dingen in mijn buik en zo is het altijd wat.
Je kunt er moeilijk een termijn op plakken wanneer het over gaat, volgens mij is dit bij iedereen anders.

Groetjes,

Erika 28w
 
Hoi,
Ik ben nu voor de derde keer zwanger en kan je verzekeren, die stekende pijnscheuten, pijn in de liezen dat hoort er echt bij. Voor mij is het de eerste weken juist geruststellend. Het geeft aan dat je baarmoeder groeit en de last (je baarmoeder) zwaarder wordt. Zeker als je je kind nog niet voelt bewegen, is het fijn om te weten dat het nog steeds groeit daar binnen. Zie het dus als geruststellend, je kindje groeit!!!
Groetjes Ivy
 
HOI Mutsie,

ik ben even lang zwanger als jij en heb ook erg veel last van mijn baarmoeder en liezen. Maar met name een constant drukkend gevoel. Nu heb ik wat erger last en maak me ook meteen erg ongerust omdat ik als de dood ben voor een miskraam(we zijn 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken).

Ik ga zo in bad liggen in de hoop dat de pijn wat minder wordt. Alles tintelt ook zo daarbeneden, heb jij daar ook last van?
Wanneer heb jij je echo en wanneer ben jij uitgrekend?

gr
Marielle
 
hoi allemaal

Het is fijn om te lezen dat meer zwanger vrouwen hebben van buikpijn. Ik ben nu 8 weken in verwachting en loop al zo'n week of 3 met pijn in mijn buik en rug. Ik heb het een en ander opgezocht op internet, maar de ongerustheid bleef.
Tuurlijk weet ik dat mijn baarmoeder groeit en mijn banden uitrekken, maar toch......
Ik begrijp jullie bezorgdheid dus ook.......

groetjes Reesje
 
Ik ben nu 16 weken zwanger, en ik heb ontzettende buikpijn. Net of ik
ongesteld moet worden alleen dan een tikje erger, en ik heb dit nu al
ongeveer 1 dag. constant.

Ik heb hier de hele zwangerschap nog geen last van gehad.



Nu heeft een vriendin van mij vorige week een miskraam gehad en nu ben
ik zo bang dat ik dadelijk ook zoiets heb. Weet iemand of dit normaal
is?

 
Terug
Bovenaan