A
Anoniem
Guest
Vanmorgen bij de verloskundige geweest en onze kleine man is weer in een stuit gaan liggen.
We hadden al zo'n vermoeden dus de schrik viel toen best wel mee.
Nu moeten we volgende week woensdag naar het ziekenhuis om daar met een gyneacoloog te praten.
We gaan dan kijken of de kleine eventueel gedraaid kan worden.
Maar aangezien mijn buik al helemaal beurs aanvoelt en het dan erg pijnlijk zou worden om te draaien gaan we kijken of we eventueel een stuit bevalling gaan doen of een keizersnee.
Nu ken ik momenteel niemand in de omgeving die een keizersnee heeft gehad dus hoop ik dat jullie mij wat informatie te geven.
Moet je bij een keizersnede langer in het ziekenhuis blijven?
Is je herstel proces dan langer dan een gewone bevalling?
Heb je meer lichamelijke klachten?
Ben je dan meer aan bed gekluisterd of kan je wel gewoon wat dingen doen maar dan met mate?
ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen?
groetjes
Jolanda
34 weken en 5 dagen
We hadden al zo'n vermoeden dus de schrik viel toen best wel mee.
Nu moeten we volgende week woensdag naar het ziekenhuis om daar met een gyneacoloog te praten.
We gaan dan kijken of de kleine eventueel gedraaid kan worden.
Maar aangezien mijn buik al helemaal beurs aanvoelt en het dan erg pijnlijk zou worden om te draaien gaan we kijken of we eventueel een stuit bevalling gaan doen of een keizersnee.
Nu ken ik momenteel niemand in de omgeving die een keizersnee heeft gehad dus hoop ik dat jullie mij wat informatie te geven.
Moet je bij een keizersnede langer in het ziekenhuis blijven?
Is je herstel proces dan langer dan een gewone bevalling?
Heb je meer lichamelijke klachten?
Ben je dan meer aan bed gekluisterd of kan je wel gewoon wat dingen doen maar dan met mate?
ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen?
groetjes
Jolanda
34 weken en 5 dagen