hoelang Infacol gebruiken???

Mijn kleine meid heeft sinds haar geboorte heel erge last van krampjes en toen ze 2 dagen was heb ik Infacol gebruikt. Ze is nu 2 weken. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit middel ook gebruiken/hebben gebruikt en hoelang ze het hebben gebruikt. Ik kan mij namelijk wel voorstellen dat je het niet eeuwig mag gebruiken.

Anjuli
 
Hoi,

Ik heb bij onze jongste ook infacol gebruikt. Bij onze kleine werkte het perfect. Geweldig middel, maar niet voor iedereen blijkbaar want ik heb van anderen gehoord waarbij het bij hun kindje niet hielp. Maar goed ik wijk af. Ik heb het bij ons zoontje gebruikt zolang het nodig was. Ik weet niet precies hoelang maar een aantal maanden zeker. Ik denk tot een maand of 3,4 en toen had hij geen last meer van krampjes en heb ik 't ook niet meer gebruikt.

Groetjes!
 
Hoi,

Mijn dochter is nu 2 maanden en ook wij gebruiken het al vanaf de geboorte en ben nog niet van plan te stoppen! Hier werkt het prima en heeft ze nu weinig last van de krampjes! Volgens mij mag je het ook gewoon doorgebruiken tot het niet meer nodig is!

Succes!

 
Hoi, ik ben er na en paar keer gebruiken mee gestopt. Mijn dochter begon vreselijk te spugen na gebruik van infacol. Ik heb haar daarna een homepatisch middeltje gegeven van vsm, dat heet cinababy. Werkt ook goed! Nu begint ze over haar darmkrampjes heen te groeien, ze is bijna 2 maanden.
 
Infacol is een middel wat absoluut geen kwaad kan.
Ik ben deze week bij de arts in het ziekenhuis geweest, hij heeft mij dat verzekerd.

Spugen na gebruik van infacol dat kan natuurlijk, maar da heeft niets met infacol te maken.

Ik gebruik het nu 6 maanden en ga er nu mee stoppen. Mijn zoon heeft extreem veel last gehad van krampjes.
Nu helemaal niet meer!! :)

 
Terug
Bovenaan