Hoelang is het hcg hormoon er?

Hallo allemaal,

ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb 6 maart een miskraam gehad. Vandaag na een hoop vage klachten zwangerschapstest gedaan en positief getest!
Kan het HCG hormoon van de eerste keer nu nog in mijn lichaam zitten?
Ik wil blij zijn, maar ik voel me zo bang......

Ik hoop dat iemand me kan vertellen of het echt is of niet.

Liefs kit

Hoi Kit,

Denk toch echt dat je weer zwanger bent hoor!!!

Ik heb 8 mrt een mk gehad en de verloskundige gevraagt wanneer het hcg hormaaon uit je lichaam zou zijn ,haar reactie was dat het met zo`n 3 weken uit je lichaam moest zijn.
Om het zeker te weten heb ik vorige week maandag een test gedaan en de test was negatief.

Dus ik denk echt dat je weer zwanger bent,het is wel heel snel maar het kan wel.

Om het zeker te weten kun je altijd even contact opnemen met je eigen vk.

Succes meid!

liefs Caro

Hoi Caro,

bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb vandaag nog met de vk gebeld en die meldde inderdaad het zelfde.
Wel super snel!!!
Ik durf gewoon nog niet blij te zijn. De vorige keer is het misgegaan na 6 weken.
En ben de hele dag al aan het rekenen en dan zou het nu 5 weken ongeveer moeten zijn.
pfffff.... het valt allemaal niet mee hoor.
Je weet dat het wel kan, maar toch reken je er niet op. Beetje naiëf misschien.
Voor de zekerheid morgen nog eens testen.
Ik heb nu ook hele andere klachten als de vorige keer.
Nu sta ik onder de puisten (sorry) en ik heb last van mijn rug, en dromen 's nachts! de vorige keer had ik zeer gevoelige borsten, last van mijn bui en vreetbuien.
Raar dat het zo verschillend is. Misschien is dat juist wel een goed teken.
Sorry, voor het gezeur maar ik ben nu ook zo in de war.

Nog veel sterkte met je verlies Caro.
En natuurlijk (als jullie er weer voor gaan) veel succes met klussen.

Liefs kit

Hoi Kit,

Om te beginnen wil ik je feliciteren met je zwangerschap,van harte meid!

Kan me voorstellen dat je het nog niet geheel kan bevatten,en dat je het eng vind,maar ik hoop toch dat je kunt gaan genieten!

Het is zo iets ongelooflijks,zo`n wonder dat je niet de hele tijd moet gaan dubben hoor.

Het is inderdaad wel erg snel,maar zoals ik al zei is het wel mogelijk,kijk maar naar jou:)

Wij zijn ook alweer druk aan het klussen en ik hoop dat ik je snel achterna ga,maar dat zal de tijd uitwijzen!

Nogmaals van harte en geniet ervan hoor!!

liefs Caro

Hoi Kit,

Zit nu een beetje in het zelfde schuitje als jou.

Ik heb 8 mrt een mk gehad en ook zw.klachten na die tijd gehad en heb vorige week maandag getest en teste negatief ,maar vanmorgen weer getest en als je dan heel goed keek leek het net of we een vaag 2de streepje zagen.

Misschien hopen we het ook wel te veel dat we nu dingen gaan zien die er niet eens zijn.

Morgenvroeg nog maar een keer testen maar dan met ochtendurine.

liefs Caro

hallo dames,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt. Misschien kan iemand mij helpen.

Woensdag 29 maart was mijn laatste menstruatie dag. Afgelopen maandag 3 april heb ik een beetje bloed verloren bij het afvegen. Toen ik een test deed bleek de test positief. De volgende dag belde ik naar een verloskundige en ik had alles uitgelegd. Ik vond het raar dat ik net ongesteld ben geweest en gelijk een positieve uitslag had.

Toen ik dat vertelde en ook erbij vertelde dat ik nog steeds bloed verlies bij het afvegen vertelde ze me dat ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad! Ik schrok me dood! Ik heb na 2 dagen weer een test gedaan en deze test gaf ook positief aan. Nu moet ik wachten tot 27 april want dan pas heb ik een afspraak voor een echo.
Maar zo lang kan ik niet wachten!

wat denken jullie ben ik zwanger of niet?!

groetjes,

Beste Sip,
Ik heb toen ik in jouw schuitje zat gewoon het ziekenhuis direct gebeld en gezecht dat ik het niet uithield om zo lang te wachten. Dat begrepen ze daar meteen en twee dagen later kon ik er terecht. Laat je niet te veel afpoeieren: het is jouw lichaam en het zijn jouw angsten!
Succes en sterkte

Hoi Kit

Ik had vorig jaar na 8 weken nog meetbare HCG in mijn lichaam. Heb al die tijd positieve testen gehad, om   wanhopig van te worden.  Mijn behandelende gyn vertelde wel dat dat uitzonderlijk lang is.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Groeten

Lydia

Terug
Bovenaan