hoelang is jullie cyclus?? of hier dus was jullie cyclus?

Hai dames

Ik vraag me soms of hoelang jullie cyclus is , of was mijne namelijk tussen de 26 en 29 dagen..
Lees dat sommige al 3 ,4 dagen voor hun nod testen en soms zelfs al positief , .
Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus zou ik nu al kunnen testen ???, kan me dat met me vorige zwangerschappen niet herinneren ..al hield ik toen een 28 dagen cyclus aan ,alle 3 namelijk in ronde 2 al zwanger ..nu al veel langer gestopt met de pil ..
dus ga er (heel stom natuurlijk )maar toch vanuit dat ik nu toch echt vruchtbaar zou zijn.
het vervelende is ook dat ik weer van alles voel vandaag misselijk , hoofdpijn, borsten gevoelig , het heel erg warm hebben ojee de spanning stijgt hier weer eens ..zou t ??
Ik vraag me af of nu testen met al zon korte cyclus wel zin heeft...
Nog 3 dagen en dan is t erop of eronder he ..

XXX kimona
 
hooi kimona ik had een cyclus van 28 en 7 dagen lang.. maar dat was nog wel is verschillend als ik weer met andere vrouwen op trok ik kwam pas na 6 weken er achter maar als het goed is kan clearblue weken voor de nod resultaat geven ik had ook veel getemperatuurd mijn temperatuur ging van 35,7 naar 37,4 en toen had ik al vermoedens wat wel zo is is als je te veel hoopt en denkt de symptomen kan overnemen maar dat hoeft niet altijd zo te zijn ju kan het proberen succes
 
Terug
Bovenaan