Hoelang is jullie cyclus?

Hoi

Ff een vraagje aan iedereen.... Ik ben bezig mijn cyclus in kaart aan het brengen maar het is allemaal wel raar... voor de zw ook al hoor maar goed..

Ik ben na de bevalling nog maar 3 keer ongi geweest tussen de 1st en 2de zat 38 dagen en tussen de 2de en 3de 39 dagen..... Is dat niet een beetje lang? Ik geeft nog wel bv maar voor de zw was het net zo raar... wist nooit echt wanneer ik echt ongi werdt...

Mijn vraag is dus: Hoelang is jullie cyclus? En is die van mij niet te lang? (wel minder vaak ongi is natuurlijk niet erg.... )

grt suuz mv joshua 8-2-07

Voor de zs had ik een hele regelmatige cyclus van om de 28 dagen. Ik geef nu nog volledig borstvoeding en ben sinds dat Jarno 3 maanden is weer ongi. De 1ex ook weer na 28 dagen en toen na 21 dagen en toen na 14! dagen al weer. Het is nog een behoorlijke warboel dus! Maar ik weet niet of jou cyclus "te lang" is... Gemiddeld is wel 28 dagen geloof ik.
Kan je verder dus niet helpen. Weet wel dat het even kan duren voor alles weer een beetje op regel is. Maar dat was het bij jou voor de zs ook al niet, dus ja....
Succes er mee.

Lien.

hoi suuz
28 dagen is idd gemiddeld,maar veel vrouwen hebben wel een langere cyclus hoor.
ik was vroeger ook 6 keer per jaar een keer ongi.na 4 jaar de pil geslikt te hebben was het toen ik stopte met de pil keurig 28/29 dagen.na 3 maanden was ik zwanger.toen een miskraam gehad en 5 wk later weer ongi en daarna weer keurig na 29 dagen.daarna was ik weer zwanger.
na de bevalling heb ik 2 maanden de pil geslikt en toen weer gestopt omdat ik zwanger wil worden en nou lijkt het helemaal nergens meer op.1e maand na 56 dagen,2e maand na 34 dagen,3e maand na 37 dagen.en deze maand had ik vermoedelijk mn eisprong op dag 16,dus dan word dit een cyclus van 30/32 dagen.
rond de 38 dagen wat jij hebt is langer dan gemiddeld ja,maar het kan nog veeeel langer.60,70,90 dagen....dan word het ook enigszins zorgwekkend wat de vruchtbaarheid betreft.
groetjes karin

Hoi, hoi,

Bv geven kan je cyclus onderdrukken dus het is niet zo vreemd dat er nu langer tussen zit. Ik ben zelf nog maar een keer ongesteld geweest (Bent was toen precies 7 maanden).

Judith

Nou, ik ben blij om te lezen dat die van jou en die van Kari ook wat langer zijn (geweest). Voor de zwangerschap was mijn langste 45 dagen. Begon me al zorgen te maken, maar toen werd ik zwanger van Quinn.
Nu zit ik op 31,35,41 en nu ben ik nog aan het wachten. Dag 49 inmiddels vandaag.
Nu zijn we bezig met zwanger worden... maar mijn test was afgelopen vrijdag negatief, dus tsja....

Hier precies 28 dagen, net als voor de zwangerschap. En zelfs met precies 28 dagen is het nog lastig hoor! Mijn eisprong valt volgens mij niet precies in het midden (dus niet 14 dagen nadat de ongi was begonnen) maar eerder.

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! Zou dat wel in orde zijn? (Esther is van half febr) Maar ben nu wel de borstvoeding aan het afbouwen, wie weet komt het daarna wel weer op gang.

groetjes,
Anna

bij mij was het korter 26 dagen volgens mij is het niet erg zeker niet als het steeds bijna hetzelfde aantal dagen is want dan is het wel regelmatig
en idd wel lekker zoveel ertussen

Terug
Bovenaan