hoelang is jullie cyclus??

A

Anoniem

Guest
Hai dames

Ik vraag me soms of hoelang jullie cyclus is ,
mijne namelijk tussen de 26 en 29 dagen..
Lees dat sommige al 3 ,4 dagen voor hun nod testen en soms zelfs al positief , .
Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus zou ik nu al kunnen testen ???, kan me dat met me vorige zwangerschappen niet herinneren ..al hield ik toen een 28 dagen cyclus aan ,alle 3 namelijk in ronde 2 al zwanger ..nu al veel langer gestopt met de pil ..
dus ga er (heel stom natuurlijk )maar toch vanuit dat ik nu toch echt vruchtbaar zou zijn.
het vervelende is ook dat ik weer van alles voel vandaag misselijk , hoofdpijn, borsten gevoelig , het heel erg warm hebben ojee de spanning stijgt hier weer eens ..zou t ??
Ik vraag me af of nu testen met al zon korte cyclus wel zin heeft...
Nog 3 dagen en dan is t erop of eronder he ..

XXX kimona

Cijclus vorige maand 28 dagen, maar eerder ook wel eens 30/32/34 gehad...
Ik heb vandaag mijn nod...nog niks te zien, wel zere onderrug en borsten, als ik vandaag niet ongi word test ik morgenvroeg...

oke dat word spannend...ik hoop dat t een positieve test mag worden.laat je t weten morgen?
xxx kimona

Ja dat hoop ik ook, al heb ik wel een medisch verhaal erbij..gelukkig heb ik al twee gezonde kids, 5 en 6 , leek ons wel leuk een derde....allemaal mk-en. Na de 5 e laten onderzoeken, een translocatie van mijn chromosomen, heel ingewikkeld, komt er op neer..of er zwemt een eitje met de juiste chromosomen...ws een gezond kindje....eitje met die translocatie...een mk!
Hierna nog twee mk-en gehad, ben er wel een beetje klaar mee...dus hoop eigenlijk nu op en een positieve test en een gezond kindje..veel eisend hè?
Heb jij al een kindje?

ik heb een cyclus van 28-29 dagen. normaal gesproken ben ik niet zo van voor mn nod testen aangezien dit meestal geen zin,heeft, zonde van het geld is en mn lichaam me voor de gek houd. maar nu toch wel echt hele specifieke klachten en idd 4 dagen voor mn nod positief getest... ben benieuwd voor jullie, hoop dat jullie ook posi testen hebben!

ik heb 2 meiden 5 en 3 alweer. .
gaat veels te snel voorbij..

jeetje jouw verhaal is best heftig zeg. .zo
vele mk. .ik heb er 1tje gehad tussen de zwangerschappen van me meiden. ..
ook al weet je dat t niet goed is als t mis gaat toch doet t wel veel pijn..

xxx kimona

wow gaaf gefeliciteerd haha.
wat een leuk nieuws op de vroege morgen he haha.
geniet van de dag...

hier kan t nog alle kanten op..maar ik denk dat ik toch
ongi ga worden..dat gerommel in me buik nu met wakker worden is bij mij meestal t begin...

xxx kimona

Terug
Bovenaan