hoelang is jullie langste cyclus?

A

Anoniem

Guest
Vraag staat er al. Ik had altijd een cyclus van 28 dagen (vroeger voor ik met de pil begon al en toen ik de eerste keer stopte om zwanger te worden ook). Nu ben ik weer gestopt met de pil maar tot nu toe nog niet ongesteld geworden. Ik zit nu op dag 34. Een zwangerschapstest (van de Etos) op dag 32 gaf negatief aan. Pfff... wanneer wordt ik nou eindelijk ongi? (of liever niet natuurlijk).

Hoi,

bij mij was dat 32 dagen. Vroeger (voor ik ooit zwanger ben geweest) was dat stipt 28 dagen.
Sinds ons eerste kindje is dat allemaal wat veranderd en ontegelmatiger geworden. Dan weer 28 dagen, dan weer 30 en soms ook 32 dagen.
Het verloop vd menstruatie is sindsdien ook anders.

Maar een lange(re) cyclus schijnt normaal te zijn.

Hoi hoi,

Ik zit inmiddels op dag 74. Ben ook gestopt met de pil. Na de stopweek niet meer begonnen, was toen na 34 dagen ongesteld en nu dus nog steeds niet. Heb ook al een test gedaan afgelopen donderdag die was ook negatief.
Wacht nog een week en als ik dan nog niet ongi ben bel ik de dokter maar eens.

Wachten duurt lang he.. Ik hoop dat we snel duidelijkheid hebben.

Groetjes

zit je nu op dag 74 na de eerste dag van je vorige menstruatie? menn... zolang ga ik echt niet wachten. een cyclus van 74 dagen vind ik wel erg lang.... Sterkte met wachten.

Groetjes Patricia

ja maar ik had ook al gelezen dat de huisarts je eerst een half jaar laat wachten. Het kan dus nog wel even duren. Ondertussen had ik vandaag wel weer witte afschijding en ben al een paar dagen niet lekker en moe maar dat kan dus ook van het ontpillen komen.
Voordat ik met de pil begon was ik wel regelmatig alleen hoeveel dagen enzo dat weet ik niet precies.

Groetjes ingrid

hoe mijn cyclus was vordat ik met de pil begon,weet ik niet,want dat was toen ik 12 was uit medische overweging.
maar nu is hij al 2 jaar tussen de 30 en 34 dagen.
zeer irritant,want de 31ste dag denk ik altijd zal ik testen zal ik testen,maar dan moet ik toch altijd weer wachten tot de 34ste dag.
succes

Terug
Bovenaan