hoelang is mijn cyclus? ben ik al zwanger

A

Anoniem

Guest
Wie o wie weet hoelang mijn cyclus is

ik ben al drie maanden zo ongesteld

19oktober
 21november
23 december

nu is het dus de 26 ste en ben ik niet ongesteld maar het is al 3 dagen erover heen?
ik zit zelf op 33 dagen en 34 te denken.Maar waarneer kan ik dan deze maand testen..

liefs nice

ik hoop voor je dat je zwanger bent ik dacht het ook maar ben vanmorgen ongesteld geworden cyclus nu 34.
 succes yvon

hoi hoi

Je zit op 33 - 32 en nu op dag 34 zo ongeveer, als ik het snel even goed heb geteld..
Dus je zou nu goed een test kunnen doen..want je zit al over je langste cyclus heen..
het blijft altijd spannend, want soms kan een test neg aangeven terwijl je wel zwanger bent, maar je maakt dan gewoon nog te weinig hcg hormoon aan.

Hoop voor je dat je zwanger bent.. duim voor je.

kus kleintje..

@: Yvonne::::
als mijn cyclus deze maand 34 dagen is zit ik nu op dag 35 dus ben wel benieuwd.
Ben jij ook op dag 35 ongesteld geworden yvonne?

lfs nice

Hoi Kleintje,
Ik hoop het ook zo erg dat ik zwanger ben,ik wil pas maandag een test doen als ik zwanger ben,ik had niet mijn cyclus gerekend en nu weet ik dus dat ik een lange cylcus heb maar het kan zijn idd dat het hormoon nog niet voldoende is aangemaakt.
Ik heb dit ook bij mijn zoontje gehad,ik heb toen 4 testen gedaan(toen ik toen zwanger was)en de laatste was pas positief en dat was na 4 dagen pas..

liefs nice

ik ben 24 dec ongesteld geworden en nu 26 jan is dus 34 dagen.
jij bent echt wel zwanger.
jij voelt het toch ook.
ik hoopte het alleen maar voelde niks alleen buikpijn steeds.

succes

vrij je nou om de dag of elke dag.
misschien doen wij het wel fout.
ik voel me eisprong ook niet en dacht dit x echt te voelen.
maar blijkbaar dus niet.
heb zelfs een inwendig onderzoek gehad bij de HA en het voelde goed zei hij.
nieuwe ronde nieuwe kansen.
positief blijven.
welke ovulatie testen zijn nu het beste.

gr yvon succes hou me op de hoogte

jaaa ik hoop het ook zo dat ik zwanger ben,maar geen echte ongi klachten gehad wel krampjes iets maar verder niet heel vreemd.
Ik zit dus nu op dag 35 dus ik ben zoooo benieuwd.
Maargoed het kan ook niet raak zijn he..

en wat vervelend voor jou dat je ongi bent geworden zeg,is echt een telleurstelling.
Als ik wel ongesteld wordt is het voor mij ook een telleurstelling hoor.

succes de volgende ronde,misschien kan ik wel meepraten wie weet...

liefs nice

Terug
Bovenaan